Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sitä saa mitä tilaa on mun motto. Oma positiivinen asenne ratkaisee paljon! :)

Tilaisin jokaiselle viikolla jotain positiivista, mut tiedän ettei tuu tapahtuun..

Tilaisin jokaiselle viikolla jotain positiivista, mut tiedän ettei tuu tapahtuun..

Oletko kuullut vastavuoroisuudesta? :) Tee itsekkin joku pieni hyvä teko päivittäin, niin varmasti onni kääntyy jossain vaiheessa. :)

Khyl, hyvinkin hemaiseva. :rolleyes: Mutta ei oo panopörrö ainakaan tällä kertaa! :lol2:

Sitä pörröä kannattaa muuten ihan oikeasti varoa... Kerran yksi kaveri soitti apuun, kun ei saanut itse takkua hiuksista selviteltyä ja kyllä siinä meni mullakin aikaa saada se ihme panopörrö selvitettyä ja oli vielä puolipitkistä hiuksista kyse, ei mistään kunnon pitkästä letistä! :D Pakkohan sitä oli ystävää hädässä auttaa, vaikka tilanne lievästi sanotttuna huvittava olikin. :D

Olipa kivaa päästä taas treeneihin, ääni melkein lähti kun piti kiljua niin kovaa, mutta kivaa oli jälleen kerran. :puntti:

http://bretcontreras.com/2012/05/grill-the-guru-i-charles-poliquin/

Ei hitto rupesin eilen miettimään miten korruptoitunutta fitnessteollisuus on kun katsoin yhen äijän synthol hauiksia yö-threadista
http://www.youtube.com/watch?v=nDE_Cql0t-A

kelasin et toi tyyppi on vetäny ensinnäkin testoa tosta nestepöhöstä (toisessa videossa) ja epäluonnollisista striaatioista päätellen eikä oo edes sillä kasvanut tarpeeksi niin on pitäny laittaa syntholit. en tiedä onko sillä joku oma yritys mut kuvittelen ainakin et on ja se yrittää saada vaan asiakkaita näyttämällä isolta t-paidassa. tota poliquinia syytetään samasta et se pumppaa vaan hauista näyttääkseen hyvältä ja jauhaa vitusti paskaa eikä osaa itse kyykätä ollenkaan. no oon ennenkin lukenut kritiikkiä tosta mut tuossa kävi ilmi miten järjestelmällistä harhaanjohtamista se harrastaa. ei varmaan tuu enää otettua mitään ton tyypin juttuja vakavasti jatkossa.

Hetki vielä ni saa perunamuusia ja lihamureketta :kuola:

Neljännen sukupolven iPod Nano kävi sitten jo toista kertaa kuudenkymmenen asteen pesussa salivarusteiden kanssa :jahas: - Saas nähdä toipuuko tuosta vielä..

Hyi vittu kun on nastaa lähteä reenille töiden jälkeen, kun on herännyt 03.00, ja tehny hommia niskalimassa 5-17.

Varmasti kulkee kuin unelma!

Hyi vittu kun on nastaa lähteä reenille töiden jälkeen, kun on herännyt 03.00, ja tehny hommia niskalimassa 5-17.

Varmasti kulkee kuin unelma!

Elä kitise. Nykyajan nuoret... Sillon ku mä olin nuori, salitkin olivat ulkoilmassa ja aina oli pakkasta 40 astetta.

Oli pakko tulla kertomaan, että kohta mennään reenaamaan jalat. Saa kannustaa, koska vätystyttää.

Tsemppiä! Jätkä jaksaa, jätkä pystyy! Ruapaset niin että liha käpristyy! :rock:

Oiskin ulkoilmasali. Ois mahtavaa reenata ilman paitaa, ja pullistella kuin Arnold Schwarzenegger, ja Franco Columbu konsanaan.

Aina toisinaan haaveilen itekki, että pääsis kolistelemaan rautoja ilman paitaa. Epäilen sen kuitenkin aiheuttavan hämmennystä nykyisellä salilla, joten en oo uskaltanu toteuttaa itteäni.

Aina toisinaan haaveilen itekki, että pääsis kolistelemaan rautoja ilman paitaa. Epäilen sen kuitenkin aiheuttavan hämmennystä nykyisellä salilla, joten en oo uskaltanu toteuttaa itteäni.

Mie oon elämäni aikana reenannu parilla salilla missä tuo ois mahollista. Semmosta mukavan lepposta meininkiä, että kukaan ei ois ollu moksiskaa.

Tyydyn nykyisellä salilla treenaamaan vain hyvin vähän peittävässä tank-topissa.

Oon aina ihmetellyt miksei isommille biitseille ainakin rantakohteissa ilmesty ulkoilma saleja. Kaikenmaailman jäätelökioskia ja terassia on mutta eihän tollasen ulkoilma salin pystyyn laitto olisi yhtään sen kummoisempi juttu.

Ehkäpä jätskit ja oluset tuottaa paremmin :)

Mun pitäis kans ostaa tanktoppi ettei tarvis ottaa paitaa pois penkatessa. En tajunnu koskaan et miks jengi pitää niitä tanktoppeja, sit ku opin penkkaan kunnolla niin valkeni.. ennenkun joku tulee sanomaan niin omalla salilla se penkki on niin liukas ettei märkä puuvillapaitakaan pidä siinä.

Back
Ylös Bottom