Maanantaihuomennus! Tänään tissi-haba-reeni ja sen jälkeen Else Lautalan kans kaffelle jei! :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maanantaihuomennus! Tänään tissi-haba-reeni ja sen jälkeen Else Lautalan kans kaffelle jei! :P
Sano Elselle että sanoo terveisiä veljellensä. :D
Noh, katsotaan nyt mitä tästä nyt tuleeAi kovajuttu! treenaat kans aika kovaa? Mä kettuilen sulle jatkossa enemmän, mutta vain siksi että saat draivia salille ;)
Mutta siis juu, kyllä mä suht kovaa mielestäni treenaan ja annan kyllä salilla aina kaikkeni (ei tarkoita, että veisin aina ihan "loppuun asti", sillä se nyt ei oo järkevää) - eli draivia on jo salilla kuules ;) Ja varovaiset kisahaaveet siintää tulevaisuudessa 
No kenenköhän sanon lähettävän terveiset? :D
Kunnon maanantaivitutus päällä, ja pitäisi aloittaa päivä ryhmätyöskentelyllä. Tämä vielä vaatii erityiskärsivällisyyttä, kun ryhmä koostuu parista eri kulttuurista. Hoen vain perkelettä ja jos joku ihmettelee, niin kerron sen tarkoittavan "hyvä".

Huomenta.
Mun maito näytti olevan parasta ennen 14. päivä, mutta tein siitä aamupirtelön silti. Tuleekohan rasvattomaan maitoon edes klomppeja, kun se menee huonoksi...
Nuo maidot kestää mitä vain! Uskon vakaasti, että ne alkaa haisemaan pahalta kun menevät huonoksi. Kuten Adrift tuossa sanokin, niin ne kestää todella kauan ennen ku menevät pilalle.
Huomenta myös!![]()
Ja leipäkin saattaa olla yli kuukauden vanhaa helposti. Ei toi jälkiuunileipä luomuna mene miksikään siinä ajassa. Jännä juttu, että ei-luomut leivät kyllä homehtuu.Mun työkaverit ei oikeasti ymmärrä mun harrastuksia..yksi 10 v nuorempi nainen hehkutti tossa aamulla 'I decided I want to look like you, so I will now eat this rahka every day like you' :jahas: Sitten kun yritin vähän elvistellä sillä mave-tuloksella, niin ne kysyi että ajatko parran joka aamu:jahas: Ei mulla muuta. Mut piirakka meni kolmessa minuutissa![]()