Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Maanantaihuomennus! Tänään tissi-haba-reeni ja sen jälkeen Else Lautalan kans kaffelle jei! :P

Ai kovajuttu! treenaat kans aika kovaa? Mä kettuilen sulle jatkossa enemmän, mutta vain siksi että saat draivia salille ;)

Sano Elselle että sanoo terveisiä veljellensä. :D

No kenenköhän sanon lähettävän terveiset? :D

- - - Updated - - -

Ai kovajuttu! treenaat kans aika kovaa? Mä kettuilen sulle jatkossa enemmän, mutta vain siksi että saat draivia salille ;)
Noh, katsotaan nyt mitä tästä nyt tulee :) Mutta siis juu, kyllä mä suht kovaa mielestäni treenaan ja annan kyllä salilla aina kaikkeni (ei tarkoita, että veisin aina ihan "loppuun asti", sillä se nyt ei oo järkevää) - eli draivia on jo salilla kuules ;) Ja varovaiset kisahaaveet siintää tulevaisuudessa :)

Guten Morgen! Nyt jos oikeen reippaasti heräis niin vois ampaista salille. Illaksi taasen töihin. Kiva muuten avata verhot aamuisin, tossa on ison vaahteran latva mun ikkunan takana ja lehdet on alkaneet muuttaa väriään. Joka aamu ikkunan takana on vähän värikkäämpää. Ruska :haart:

Kunnon maanantaivitutus päällä, ja pitäisi aloittaa päivä ryhmätyöskentelyllä. Tämä vielä vaatii erityiskärsivällisyyttä, kun ryhmä koostuu parista eri kulttuurista. Hoen vain perkelettä ja jos joku ihmettelee, niin kerron sen tarkoittavan "hyvä".

Huomentapäivää.
Flunssa on tiukentanut rautaisen nyrkkinsä otetta eilisillasta. Iltapäivästä pitäis venyä käymään koululla hetkeksi, mutta muuten saa onneks lähinnä keräillä itteensä.

Kunnon maanantaivitutus päällä, ja pitäisi aloittaa päivä ryhmätyöskentelyllä. Tämä vielä vaatii erityiskärsivällisyyttä, kun ryhmä koostuu parista eri kulttuurista. Hoen vain perkelettä ja jos joku ihmettelee, niin kerron sen tarkoittavan "hyvä".

Sitten tulevat tänne turisteilee, niin ajattelevat että onpa suomalaiset positiivisia ihmisiä, kun aina vitutuksen hetkelläkin jaksavat hokea positiivisia sanoja! Hyvä Kride, suomikuva paranee! :D Lisää siihen vielä "saatana" "helevetti" jne.

Jennuli: :lol2:

Heh, mun entinen britti-kollega sanoi joskus, et "I have no idea what vittu means, but I guess it's something nasty, because you look always so angry when you say it.."

Mun työkaverit ei oikeasti ymmärrä mun harrastuksia..yksi 10 v nuorempi nainen hehkutti tossa aamulla 'I decided I want to look like you, so I will now eat this rahka every day like you' :jahas: Sitten kun yritin vähän elvistellä sillä mave-tuloksella, niin ne kysyi että ajatko parran joka aamu:jahas: Ei mulla muuta. Mut piirakka meni kolmessa minuutissa:)

Huomenta.

Mun maito näytti olevan parasta ennen 14. päivä, mutta tein siitä aamupirtelön silti. Tuleekohan rasvattomaan maitoon edes klomppeja, kun se menee huonoksi...

Nuo maidot kestää mitä vain! Uskon vakaasti, että ne alkaa haisemaan pahalta kun menevät huonoksi. Kuten Adrift tuossa sanokin, niin ne kestää todella kauan ennen ku menevät pilalle.

Huomenta myös! :)

Eikö viikon vanhan maidon juominen ole ihan perussettiä? Edellyttäen tietysti, että sitä on pidetty jääkaapissa... :rolleyes: Ja leipäkin saattaa olla yli kuukauden vanhaa helposti. Ei toi jälkiuunileipä luomuna mene miksikään siinä ajassa. Jännä juttu, että ei-luomut leivät kyllä homehtuu.

Niin juu! Huomenta vaan! Pari tapaamista jo hoidettu "hyvin" nukutun yön jälkeen. Minä törppö menin eilen nukahtamaan päivällä pariksi tunniksi ja se kostautui sitten illalla nukkumaan käydessä. :jahas:

Plaah, varmaan voisi pitää lepo- tai kevennetyn viikon, mutta varmaan oon jo illalla salilla. :D Töihinkin pitäisi lähteä kenties.

Mun työkaverit ei oikeasti ymmärrä mun harrastuksia..yksi 10 v nuorempi nainen hehkutti tossa aamulla 'I decided I want to look like you, so I will now eat this rahka every day like you' :jahas: Sitten kun yritin vähän elvistellä sillä mave-tuloksella, niin ne kysyi että ajatko parran joka aamu:jahas: Ei mulla muuta. Mut piirakka meni kolmessa minuutissa:)

Mulla niin haluttais heittää tähän härski vitsi, mutta tyydyn hihittelemään itsekseni. Elämässä on onni, kun osaa nauraa paskoille vitseille. Mutta ah mikä onni, kun tietää ne ite ekana. :D :haart:

eDit: ...ja näköjään tämän hersyvän hauskuuden aiheutti pieni lukihäiriö. Noh, oli se silti hauska edes sen pienen hetken.

Ei perse miten mä vihaan tätä näiden nettien sumplaamista. Ensin myytiin liittymä joka ei vaan koskaan vois toimia täällä ja nyt mulla on eri liittymä joka vaan vittusillaan vilkuttaa valoja.

Meitsi the maanantaiRHP sai kokea yllätyksen ku paistelin pihviä paketista jossa lukee 4kpl. Siel oli VIIS pihviä! Millähän sitä itteesä loppupäivän piristäis...
ps32.png

Back
Ylös Bottom