Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta. Jääkää muut vielä nukkumaan, älkää edes yrittäkö nousta.

Nousin jo. Ei saanukkaan nukuttua pitkään, vaikka mahdollisuus oli, kellokin olis soinu vasta puolen tunnin päästä.

Menin taittelemaan vaatteet pyykkitelineestä kaappiin sen sijaan, että olisin vain heittänyt ne sinne normaaliin tapaan. Olen ilmeisesti saanut huonoja vaikutteita jostain ja joutunut aivopestyksi. Pelottavaa.

Menin taittelemaan vaatteet pyykkitelineestä kaappiin sen sijaan, että olisin vain heittänyt ne sinne normaaliin tapaan. Olen ilmeisesti saanut huonoja vaikutteita jostain ja joutunut aivopestyksi. Pelottavaa.

Mun pitäs kyllä repiä kaikki vaatteet pois kaapista ja yrittää viikata ne siististi sinne. Tota kun ei oo pitkään aikaan tehny, niin jotain tiettyä vaatekappaletta etsiessä on möyhentäny koko kaapin niin, että sinne ei enää saa mitään mahtumaankaan. Toisaalta vaatteet kyllä tuntuu säilyvän aika hyvin tuossa pyykkitelineessä ja pöydän päälläkin.

Mun pitäs kyllä repiä kaikki vaatteet pois kaapista ja yrittää viikata ne siististi sinne. Tota kun ei oo pitkään aikaan tehny, niin jotain tiettyä vaatekappaletta etsiessä on möyhentäny koko kaapin niin, että sinne ei enää saa mitään mahtumaankaan. Toisaalta vaatteet kyllä tuntuu säilyvän aika hyvin tuossa pyykkitelineessä ja pöydän päälläkin.

Mulla on aina ollut tasan sama tyyli, mutta nyt vaatteet olivat kerran järjestäytyneet kaappiin siisteihin pinoihin ilman omaa myötävaikutustani enkä uskaltanut sotkea sitä paiskaamalla seuraava pesusta tuleva satsi yhtenä myttynä hyllylle. Tämä ei lupaa hyvää tulevaisuudelleni, jos olen näin helposti vietävissä.

By the time your realize, you were wrong, you will long gone <3
What? :D
Viskiä viskiä viskiä <3
Ok, nyt ymmärrän. :rolleyes:

---

Miksi olen hereillä tähän aikaan launataina! Heräsin ennen seittemää. :jahas:

Samalla hokasin, että mun salikortti on menossa vanhaksi, mutten muista minä päivänä. Se ois voinu olla parasta ennen 12. päivä, mutta
kävin eilen salilla ja lukija näytti samalla lailla kuin aina ennenkin. Päivämäärä, nimi ja jotain.

Kait se näyttää jotain erilailla, kun kortti on mennyt umpeen?!?!?!? :confused: Vähän tympäsee lähtä salin ovelle vinguttaan korttia eikä pääsekään sisälle...

Pieni vaiva loppupeleissä siinä viikkaamisessa, mutta suuri ilo, kun vaatteet on järjestyksessä. :) Viitseliäisyyskysymys.

Mulla on aina ollut tasan sama tyyli, mutta nyt vaatteet olivat kerran järjestäytyneet kaappiin siisteihin pinoihin ilman omaa myötävaikutustani enkä uskaltanut sotkea sitä paiskaamalla seuraava pesusta tuleva satsi yhtenä myttynä hyllylle. Tämä ei lupaa hyvää tulevaisuudelleni, jos olen näin helposti vietävissä.

Ensin et uskalla penkoa, sitten kun rohkenet tulet huomaamaan, että mytyssä olevat kuteet ovat ajautuneet takaisin silitettävien pinoon. Rankka elämä kun ei voi itse päättää tekemisistään :D

Kait se näyttää jotain erilailla, kun kortti on mennyt umpeen?!?!?!?
Joo se homehtuu. ;)

Mä lähden tästä nyt koht, pieni 15 minuutin etelänloma ja päälle aerobista. Näin mä oon päättäny.

Miksi olen hereillä tähän aikaan launataina! Heräsin ennen seittemää. :jahas:

Samalla hokasin, että mun salikortti on menossa vanhaksi, mutten muista minä päivänä. Se ois voinu olla parasta ennen 12. päivä, mutta
kävin eilen salilla ja lukija näytti samalla lailla kuin aina ennenkin. Päivämäärä, nimi ja jotain.

Kait se näyttää jotain erilailla, kun kortti on mennyt umpeen?!?!?!? :confused: Vähän tympäsee lähtä salin ovelle vinguttaan korttia eikä pääsekään sisälle...

Hyvä kun muistutit! Itellä pitäisi kans päivittää salikortti sekä bussikortti. Onneksi muistaa, että ne kannattaa ladata yhtä aikaa. Mä nousin kans ihan liian aikaisin. :jahas:

Hyvee huomenta! On se mukava herätä ihan kohtuu aikaisin viikonloppuisinkin.

Tuli taas opittua, että turvavyötä ei pitäisi irrottaa hetkeksikään. Aika hieno tunne olla autossa joka ajaa keskelle porotokkaa justiin samalla kun kaivelen peräosasta puhelinta. Luojan kiitos ei osuttu yhteenkään, mutta ihan saatanan läheltä liippasi.

Mulla ei riitä komerotila pitäämään kuteet siisteissä pinoissa. Kyllä mä ne aina välillä järjestän ja viikkaan mutta viimeistään viikon päästä on komerot taas kuin pommin jäljiltä. Yli puolet vaatteista on sellaisia mitä en ole pitänyt vuosiin, mutta minkäs teet kun olen hamsteri ja mitään ei pysty/osaa heittää pois:jahas:

Hiulihei... Eikö voisi nukkua, kun on ihan naama sekasin vieläkin? Saldo: kahdessa sormessa haava kännikokkailusta ja yksi venähtänyt nilkka sählyn pelaamisesta. Pienillä selvittiin. Tekis mieli limpparia..

Back
Ylös Bottom