Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Menin taittelemaan vaatteet pyykkitelineestä kaappiin sen sijaan, että olisin vain heittänyt ne sinne normaaliin tapaan. Olen ilmeisesti saanut huonoja vaikutteita jostain ja joutunut aivopestyksi. Pelottavaa.
Mun pitäs kyllä repiä kaikki vaatteet pois kaapista ja yrittää viikata ne siististi sinne. Tota kun ei oo pitkään aikaan tehny, niin jotain tiettyä vaatekappaletta etsiessä on möyhentäny koko kaapin niin, että sinne ei enää saa mitään mahtumaankaan. Toisaalta vaatteet kyllä tuntuu säilyvän aika hyvin tuossa pyykkitelineessä ja pöydän päälläkin.
What? :DBy the time your realize, you were wrong, you will long gone <3
Ok, nyt ymmärrän.Viskiä viskiä viskiä <3

Vähän tympäsee lähtä salin ovelle vinguttaan korttia eikä pääsekään sisälle...Mulla on aina ollut tasan sama tyyli, mutta nyt vaatteet olivat kerran järjestäytyneet kaappiin siisteihin pinoihin ilman omaa myötävaikutustani enkä uskaltanut sotkea sitä paiskaamalla seuraava pesusta tuleva satsi yhtenä myttynä hyllylle. Tämä ei lupaa hyvää tulevaisuudelleni, jos olen näin helposti vietävissä.
Joo se homehtuu. ;)Kait se näyttää jotain erilailla, kun kortti on mennyt umpeen?!?!?!?
Miksi olen hereillä tähän aikaan launataina! Heräsin ennen seittemää. :jahas:
Samalla hokasin, että mun salikortti on menossa vanhaksi, mutten muista minä päivänä. Se ois voinu olla parasta ennen 12. päivä, mutta
kävin eilen salilla ja lukija näytti samalla lailla kuin aina ennenkin. Päivämäärä, nimi ja jotain.
Kait se näyttää jotain erilailla, kun kortti on mennyt umpeen?!?!?!?Vähän tympäsee lähtä salin ovelle vinguttaan korttia eikä pääsekään sisälle...
En ota kantaa viikkaamisasiaan.
Saatana, vapaa päivä ja heräsin jo seiskalta.