Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jooh tänään kyllä on mässytyspäivä! Aamusta vähä kinttuja kiusaamaan ja sitte kattoo lätkäpeli. Sen jälkeen haen pitsan, sipsiä, karkkia ja olutta onkin jääkaapissa jo sopivasti. Taidanpa myös pelailla vähä bf3. Kyllä nyt kelpaa pelata, ku sain taas intistä oman squadin pariks päiväks takasi.

Höymentä! :) Jospas sitä sitten ottais ja rempois ittensä hereille ja töihin. Ihan naurettava vuoro, kolme tuntia, mutta mennään nyt sitte :D

Jotenkin on nuhanen olo, mutta kai silti saa tänään käydä fillaroimassa?

Mun pitäs kyllä repiä kaikki vaatteet pois kaapista ja yrittää viikata ne siististi sinne. Tota kun ei oo pitkään aikaan tehny, niin jotain tiettyä vaatekappaletta etsiessä on möyhentäny koko kaapin niin, että sinne ei enää saa mitään mahtumaankaan. Toisaalta vaatteet kyllä tuntuu säilyvän aika hyvin tuossa pyykkitelineessä ja pöydän päälläkin.

Oli sama vika ja lisäksi kasseissa prkl puhtaita vaatteita, mitkä ei ole eksynyt kaappiin. Keskiviikkona tulin töiden jälkeen himaan ja oli pyykit kaapissa. Pesty lattiat, imuroitu ja siivottu keittiö, sekä WC.
Naiset on ihania ! <3

- - - Updated - - -

Jotenkin on nuhanen olo, mutta kai silti saa tänään käydä fillaroimassa?

Ei saa.

Oli sama vika ja lisäksi kasseissa prkl puhtaita vaatteita, mitkä ei ole eksynyt kaappiin. Keskiviikkona tulin töiden jälkeen himaan ja oli pyykit kaapissa. Pesty lattiat, imuroitu ja siivottu keittiö, sekä WC.
Naiset on ihania ! <3

- - - Updated - - -

Ei saa.

Hyvää palvelua.

No tää on ikäänkuin jälkinuhaa, pahin tauti oli jo alkuviikosta. Eilen tuli jo treenailtua.

Murresanat on aina yhtä riemastuttavia. Meillä kotonahan vaatteet siis limpataan. Eikä sillä ole mitään tekemistä syljeskelemisen kanssa.

Hullu saatana, parisuhteethan on katabolisia. Jalkatreeneistä puhuin.
Pimpsan saaminen ei välttämättä vaadi parisuhdetta.

Tänään on viikon toiseksi paras päivä eli selkäpäivä. Mavea! Jos pääsen salille sisälle siis... :jahas:

Tänään on viikon toiseksi paras päivä eli selkäpäivä. Mavea! Jos pääsen salille sisälle siis... :jahas:

Olen ylpeä, että bulkkisi tuottaa tulosta. ;)

Hiulihei... Eikö voisi nukkua, kun on ihan naama sekasin vieläkin? Saldo: kahdessa sormessa haava kännikokkailusta ja yksi venähtänyt nilkka sählyn pelaamisesta. Pienillä selvittiin. Tekis mieli limpparia..

Oujea oliko kovat pippalot? :dance2:

Olipa kiva herätä, kun muisti että tänäänhän on vapaapäivä! Tekisi mieli lähteä kavereiden kanssa juhlimaan iltasella, mutta minkäs teet kun on tipaton loppukuu edessä.

No ei välttämättä. Mutta jos oon niin vätys etten saa parisuhdetta aikaseks niin ollaan sitten ilman pimpsaa. Selkäpäivä on aina viikon paras päivä, sulla on nyt arvomaailma sevon.

Olen ylpeä, että bulkkisi tuottaa tulosta. ;)
Mää oon vaan laihtunu alkuviikon. :( Yritän nyt loppuviikon bulkata, että olis maanantaina taas plusmiinusnolla viikon saldo...

Kyllä mua vituttaa, jos ei kortti toimi enää. Oon niin mave-fiilareissa....

ed.
Selkäpäivä on aina viikon paras päivä, sulla on nyt arvomaailma sevon.
Jalkapäivä on paras, mutta selkäpäivä hiipii siinä ihan takana. Menee kyllä joskus ohi.

Jalkapäivä on paras, mutta selkäpäivä hiipii siinä ihan takana. Menee kyllä joskus ohi.
Kuten sanoin, arvomaailmas on ihan sevon. Jalkatreeneissä vituttaa, selkätreeneissä olo on euforinen kun alkaa olemaan latsit pumpissa ja paita kiristämään... :kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom