Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä alan oleen täällä töissä aikas kuollut tähän flunssaan. Oon ilmeisesti saanut jonkun kuoleman taudin ittelleni. Piti mennä treenaan mut taitaa jäädä välistä :(

Hehe, tuli kesätöistä vielä yksi palkkakuitti. En ollu ees tietoinen että sieltä rahaa enää saisin. Oon kyllä hyvin hereillä. :D

Mä alan oleen täällä töissä aikas kuollut tähän flunssaan. Oon ilmeisesti saanut jonkun kuoleman taudin ittelleni. Piti mennä treenaan mut taitaa jäädä välistä :(

Kotiin ja lepäämään! Tilaat netin kautta kaikkea tilpehööriä treenejä varten, niin syke käy kovaaki tahtia.

Jaha kohta jokin webex puhelinneuvottelu.. :down:

Kotiin ja lepäämään! Tilaat netin kautta kaikkea tilpehööriä treenejä varten, niin syke käy kovaaki tahtia.

No can do. Pakko tehä töitä ja oon kyllä mieluummin töissä kun kotona nukkumassa :D ja koska oon tunnolinen työntekijä niin sairastan viikonlopun. :D

Mä sitten kerään kaikki kulkutaudit ja ties mitkä kummalliset ja harvinaiset vaivat muidenkin puolesta, toivottavasti viikonloppuna pääsisi salille ja maanantaina ehkä töihinkin pitkästä aikaa.

Lääkäritäti vain vilkaisi äsken, kyseli miten olen kestänyt lääkitysten kanssa ja antoi lisäohjeita miten paljon myrkkyjä pitää tunkea kroppaan. :jahas: Totesi että ihmeellisen hyvin näyttää mun kroppa (ja pää) sietävän kaikenlaista, meinasin vastata että olenkin vähän lujempaa tekoa kuin jotkut tanskalaiset pissikset, se on ne hyvät geenit jostain tuolta Karjalan perämetsistä...:D:D

Mulla on ollu ongelma koko päivän, nimittäin erektion kans. Siistiä palloilla 8h töissä, kun vähintään kaks kertaa tunnissa seisoo. Ruokatunnilla pelotti että pöytä menee nurin.

Mulla on ollu ongelma koko päivän, nimittäin erektion kans. Siistiä palloilla 8h töissä, kun vähintään kaks kertaa tunnissa seisoo. Ruokatunnilla pelotti että pöytä menee nurin.

Kokeilit sitte sinisiä pillereitä? :D Ja varmuuden vuoksi riittävän monta.

edit. Eiku jaa, ei ookkaan vissiin koko ajan tatti ojossa

Mulla on vähän semmonen fiilis että ollaan samassa yrityksessä töissä mutta eri paikkakunnalla. En viitti nyt yritystä sanoo kun en tiä kuinka tarkka oot siitä ja jos vahingossa osuiskin oikeeseen :D

Eihän tuossa mitään ongelmaa ole, kunhan ei tökkää sillä ketään silmään.

Jaah, 13. päivän tuuria: polkupyörä hajoaa kesken ajon, pesen pyykit ilman pesuainetta... :face: No, kämppä on sentään ehjä vielä siivouksen jäljiltä ja on tankkailtu. Kohta treeni nro. 2:een! :puntti:

Mulla on vähän semmonen fiilis että ollaan samassa yrityksessä töissä mutta eri paikkakunnalla. En viitti nyt yritystä sanoo kun en tiä kuinka tarkka oot siitä ja jos vahingossa osuiskin oikeeseen :D

No sä tiedät jo mun nimen niin helppoko se on kattoo.. Ei oo muita samannimisiä maapallolla :D

EDIT: ollaan muuten..

200g täysjyvä nuudelia, 300g kanaa, 3 kananmunaa + litra maito plussaa. Josko näillä lähtis päivä käyntiin!

210g hh, 130g prot, 30g fät,

Back
Ylös Bottom