Rectalpenenator
Banned
Mun piti lopettaa ylileveällä otteella penkkaaminen mut aattelin vielä kokeilla maksimit ja tuli uus PR mut samalla tuli vähä kyynärpää kipeeks. Johtuukohan se tosta oteleveydestä..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä töissä voi ennen ruokatuntia lähtee kokkailee? Kuullostaa huijaukselta.
Vittu näitä nykypuhelimien akkukestoja. Kyllä viikon sais kestää perkele. Helvetti kun just päivän kestää jos vähän nettiä selailee. Naurettavaa.
Vittu näitä nykypuhelimien akkukestoja. Kyllä viikon sais kestää perkele. Helvetti kun just päivän kestää jos vähän nettiä selailee. Naurettavaa.
^ oon vaihteeks kokkaillu töissä ja kaikki toimistolla on ihmeissään kun tuon oikeita ruokatarvikkeita, esim. riisiä ja jotain naudansuikaleita. Kaikki muut kun vetää jotain valmisruokia. Mutta ei ole kyllä mikään homma käydä kattilassa ruskistamassa lihat puolituntia ennen ruokatuntia, mausteet, vesi ja riisit perään ja muhimaan. Kaverit kun lämmittää jonossa mikrossa jotain mikrolasangea niin mulla on jo kattilassa valmiit safkat kun tulee syömään. :D
...parasta on tietenkin että koko officeen leviää sellainen kiva ruuanlaiton tuoksu muhittaessa ;)
Töihin se olisi mentävä.
On aivan sama juotko kahvia vai et mutta kyllä aamun parhaita ääniä on kahvinkeittimestä lähtevä pulputus.