Mä alan oleen täällä töissä aikas kuollut tähän flunssaan. Oon ilmeisesti saanut jonkun kuoleman taudin ittelleni. Piti mennä treenaan mut taitaa jäädä välistä :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä alan oleen täällä töissä aikas kuollut tähän flunssaan. Oon ilmeisesti saanut jonkun kuoleman taudin ittelleni. Piti mennä treenaan mut taitaa jäädä välistä :(
Kotiin ja lepäämään! Tilaat netin kautta kaikkea tilpehööriä treenejä varten, niin syke käy kovaaki tahtia.
Jaha kohta jokin webex puhelinneuvottelu.. :down:
Voihan Jkl yliopisto ja kirjasto. Ei voi väittää että ois yhtään ikävä tänne.
Jokos ne on taudit voitettu?
Mulla on ollu ongelma koko päivän, nimittäin erektion kans. Siistiä palloilla 8h töissä, kun vähintään kaks kertaa tunnissa seisoo. Ruokatunnilla pelotti että pöytä menee nurin.
Menee pian poikki koko värkki. Milläs mä sitten kusen?Teippaa se reiteen
Mulla on ollu ongelma koko päivän, nimittäin erektion kans. Siistiä palloilla 8h töissä, kun vähintään kaks kertaa tunnissa seisoo. Ruokatunnilla pelotti että pöytä menee nurin.
Kotiin ja lepäämään! Tilaat netin kautta kaikkea tilpehööriä treenejä varten, niin syke käy kovaaki tahtia.
Jaha kohta jokin webex puhelinneuvottelu.. :down:
Jorma Ojos, se on mun nimeni. Nyt salille, saa nähdä...Kokeilit sitte sinisiä pillereitä? :D Ja varmuuden vuoksi riittävän monta.
edit. Eiku jaa, ei ookkaan vissiin koko ajan tatti ojossa
Jorma Ojos, se on mun nimeni. Nyt salille, saa nähdä...
Mulla on vähän semmonen fiilis että ollaan samassa yrityksessä töissä mutta eri paikkakunnalla. En viitti nyt yritystä sanoo kun en tiä kuinka tarkka oot siitä ja jos vahingossa osuiskin oikeeseen :D