Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittujen kevät mulla on kurkku kipee :(
On muuten totta. En juo kahvia enkä oo omistanu kahvinkeitintä mut jos siihen pulputukseen herää niin hyvä on aina mieli. Voiskohan puhelimeen ladata herätysääneksi moisen?
Jaa a, ei pysty sanoo. Mulla toi pulputuksen "ihastelu" on tarttunu joskus ihan pikku kakarana varmaan jossain mummon ja papan mökillä jossa äänet kantautuu selkeämmin avonaisemmassa torpassa. Ja aina oli hyvä mieli herätä siihen ja nousta samantien suoraan valmiiksi katettuun aamupalapöytään.
zinkkiä reilusti niin voi talttua ennenku kerkee syksyä sanoa!

tuoreen kahvin tuoksu on hyvä, kodikas ja tuon aamuerektion kanssa se antaa odottaa hyvää päivää vielä siinä hetkessä.
Mulla noin.

Kylläpä taas keveni olo kun a) maksoi vähän laskuja ja b) niisti takaraivosta asti nää mörönmällit mitä tää kroppa taas puskee pintaan. En kyllä aatellu olla kipee, se on ihan turhaa hommaa sellanen.
Keveni lompsa?? EI voi tulla hyvä olo maksellessa laskuja, voin keventää oloasi lisää tuomalla sulle laskuja :D
Mutta jännä juttu, aika friikkiä. Itse olen suht terve ympäri vuoden, ehkä kerran kahdes vuodes on jokin kuume joka kestää kauemmin kuin päivän, mutta aika vähäiseksi jää.
Kai ne ja te muistatte pitää pitämättömät sairaslomapäivät? Kipiäksihän pääsee vaikka hurlumhei meiningillä.![]()