Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mainospuheita... Höyryveturit on kuulemma vaikeita saada vauhtiin.Tästä höyryveturista ei puhti ihan äkkiä lopu!
Onko ihan ite tehtyä vai einesäitien tekemää? Ja löytyykö puolukkasurvosta?
Kyllä ny maistuis maksalaatikko enemmän kuin tää rahkarae, jota tungen naamaani, vaikka hyvää on tämäki.
Ahmatti! Ja kaikki jälkiruuatki söit. Luulis, että oot kohta ihan läski tuolla ruokahalulla...Anteeksi,anteekis, söin ihan ite kaiken. Jälkiruokaaki olis ollu, ja pikkuusen parempaa sellaasta ;)
Ruuan tekeminen on kyllä paskinta hommaa melekeen. Alat tekemään ja mennee se oma aikansa ja sitten ku se perkele on valamista, niin se on vielä saakelin kuumaa. Odottelet sitten siinä vielä jäähtymistä raivoissas. Sitten perhanan perhana, jos näläkäsen kärsimättömänä menet sen haukun vetämäsemää, niin etteikö se polta kitalakea ja ottaa päästä mies että ruoka. Voi myös käydä niin perkelemäisesti että kuoleman nälässäs torppaat huonossa kulmassa ruokamötkyä ja se lentää pitkin pöytiä, puhumattakaan kun lastaat himoissas sellasella tahilla sitä ruokaa ylipäätään lautaselle, että ois vähintäänkin ihme ettei löydä suurta osaa lattialta.
...mutta aah kun se on jäähtyny ja huomaat ettet jaksa syödä kaikkea tekemääs ruokaa ja sitä jää just sen verran että tuntuu tyhmältä säilöä se. :jahas:
^Täh, ruuanlaittohan on justiinsa mukavaa puuhaa, ainakin suurimman osan ajasta. Ainoa v-mäinen homma on se pannujen ja kattiloiden ainainen tiskaaminen.
Kokkaaminen on tylsää, jos ruokaa tekee vain itselleen. Mutta jos syötävää tekee toiselle, homma muuttuu heti paljon mielekkäämmäksi. Tai ainakin tällaista olen havainnut omalla kohdalla, en ikinä jaksa väsätä mitään kunnolla vain pelkästään itselleni, mutta jos sitä ruokaa tekee muille myös, heti muuttuu homma paljon mukavammaksi! Ja syöminenkin on paljon hauskempaa hyvässä seurassa, yksin vaan mättää äkkiä jotain suuhun jos jaksaa. :D

Sie oot niin nuori koltiainen vielä. Sun mielestä varmaan runkkaaminenkin on mukavaa.
Jep! Toisille kun kokkaa niin jaksaa nähdä vaivaa, itse yleensä tekee itselleen vaan jotain nopeaa ja yksinkertaista. Hyvällä ruualla on niin kiva ilahduttaa muita.![]()
^ oon vaihteeks kokkaillu töissä ja kaikki toimistolla on ihmeissään kun tuon oikeita ruokatarvikkeita, esim. riisiä ja jotain naudansuikaleita. Kaikki muut kun vetää jotain valmisruokia. Mutta ei ole kyllä mikään homma käydä kattilassa ruskistamassa lihat puolituntia ennen ruokatuntia, mausteet, vesi ja riisit perään ja muhimaan. Kaverit kun lämmittää jonossa mikrossa jotain mikrolasangea niin mulla on jo kattilassa valmiit safkat kun tulee syömään. :D
...parasta on tietenkin että koko officeen leviää sellainen kiva ruuanlaiton tuoksu muhittaessa ;)