Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En usko, että mun emäntä tykkää liikoja, jos lähentelen hirveästi apteekin tyttöjä. :( Naiset ei vaan tajua tollasia miehisen elämän välttämättömyyksiä...

Anyways, kohta penkkaamaan! Nyt en vittu hyydytä itseäni jollain yhdellä kovalla sarjalla niinkuin edellisillä kerroilla. Loppuu se junnaaminen ja volyymiä kehiin.

Guten Morgen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta. Täällä podetaan kurkkukipua ja yskää, perkele.

Sitä se viikonlopun rietastelut aiheuttaa :rolleyes:

Huomenta!

Ja jälleen kerran lomapäivät on menneet aivan liian nopeasti... kuka sitä aikaa oikein säätelee? :jahas: Huomenna paluu arkeen ja varmaankin taas sairaslomalle. Mutta jos ensin tänään tekisi jotain kivaa, kaupungille siis huitelemaan. :D

Kuka muistaa tällaisen? :D:D Pentuna kuolattiin tota töllöstä ja kiisteltiin, että näkyykö sillä tissi!(taitaapa nänni vähän vilahtaa 3:26) JA KYLLÄ PANISIN!!! :D

Kuka muistaa tällaisen? :D:D Pentuna kuolattiin tota töllöstä ja kiisteltiin, että näkyykö sillä tissi!(taitaapa nänni vähän vilahtaa 3:26) JA KYLLÄ PANISIN!!! :D

Haha, loistava! Kyllähän nyt Kikka muistetaan :D

Huomenta vaan kaikille. :) Mun aivot jää nukkumaan, mutta mä lähen töihin...

Taas työpäivä ja joudun oleen täällä 9 tuntia. Jipii!! No ainakin mä pääsen taas bodaileen tän työpäivän jälkeen. Rinta ja haba treeni tiedossa!! :rock:

Ei oo kivaa. No kuhan ei tuu viä kuumetta sun muita päälle ni ehkä nää just ja just menee.

Mä taas mieluumin toivoisin kuumetta. Mutta sitä kun ei nouse niin kaikki flunssat kestää pari viikkoa. Mieluumin pari päivää täysin pois pelistä ja sitten kuosiin kun pitkittyneet sairastukset.

Mä taas mieluumin toivoisin kuumetta. Mutta sitä kun ei nouse niin kaikki flunssat kestää pari viikkoa. Mieluumin pari päivää täysin pois pelistä ja sitten kuosiin kun pitkittyneet sairastukset.

Muuten olisin samaa mieltä kyllä, mut oon työkomennuksella toisella paikkakunnalla ni ei viittis heti olla töistä pois :) Näitten vaivojen kaa pystyy käymää viel töis, kunnon kuumeen kanssa ei.

Toivottavasti tää on vaan silti ihan parin päivän "tauti".

Huomenta karvakainalot!

Alotetaan aamu meidän robottiystävien kanssa.
[video=youtube_share;chPanW0QWhA]http://youtu.be/chPanW0QWhA[/video]

Back
Ylös Bottom