Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomenta. Täällä podetaan kurkkukipua ja yskää, perkele.
^Noi Boston Dynamicsin tyypit on varmasti mieleltään ikuisia lapsia :D Toisaalta olisihan se kyllä siistiä rakennella ja kehittää robotteja päivät pitkät![]()
Huomenta vaan kaikille.Mun aivot jää nukkumaan, mutta mä lähen töihin...
Onko toi nyt jotain uutta että farmarit on töissä ilman aivoja. Röh.. Pystyis farmarin hommat hoitaa pelkästään hetken kun on sivusta seurannut :D
Söisinkö seuraavaksi
-roskaruokaa Hesessä
vaiko
-terveellistä ruokaa?
Hmm, vaikea valinta. Kovasti tekisin nyt mieli Heseruokaa. Mutta se olisi ns. fat act, joita koitan nyt välttää, sillä haluan näyttää hyvältä nakuna.
Hyvä idea! Vhh-lounas siis nyt kotona ja matkalla töihin ranskalaisia Hesestä. Majoneesilla!
se olisi ns. fat act, joita koitan nyt välttää, sillä haluan näyttää hyvältä nakuna.
Huomenta karvakainalot!
Alotetaan aamu meidän robottiystävien kanssa.
Onneksi Hesen ranskalaisannokset ovat niin kusisen pieniä, että en mä sellaisesta vielä läskiksi tule.
No mutta Hesestähän saa Karppurilaisia. Ja aterianakin, minisalaatille yks majopussi piisaa kivasti. Tai sitten burger-salaatti (joka kyllä vaatii kaksi majoa). Hyvää!Hyvä idea! Vhh-lounas siis nyt kotona ja matkalla töihin ranskalaisia Hesestä. Majoneesilla!
Just. :lol2: Tarvittava tieto-taito vaan uupuu. :D