Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Bodasin rintaa ja oikkareita, tuli pumppiin vaikka sarjoja oli hyvin vähän. Ojentajapunnerruksiinki sai laittaa koko pakan edestä painoa, tosin puolittavassa taljassa... Silti, koko pakka on koko pakka :D Mä alan pikkuhiljaa kasvamaan ulos tolta salilta, käsipainotki loppu kesken jo kesällä.

Ego kestää vielä :D

Huh täytyy ruveta plannaamaan 22.9. päivää, jos toimis alastomana kokkina. Ei sentään, taitaa olla kaukaa haettu. Jos vaan ruokkis pari muijaa ja ei..

Parasta varmaa vaan mennä elokuviin, salille ja saunoa paha henki ulos ruumiista.

Ego kestää vielä :D

Huh täytyy ruveta plannaamaan 22.9. päivää, jos toimis alastomana kokkina. Ei sentään, taitaa olla kaukaa haettu. Jos vaan ruokkis pari muijaa ja ei..

Parasta varmaa vaan mennä elokuviin, salille ja saunoa paha henki ulos ruumiista.
Ego ehkä eniten turvonnu mahan lisäks. Patti ku patti, pääasia että kasvaa.

Ei hitto, pakko mennä nukkumaan kohta. Ihan selvästi nää kuluneet vuodet alkaa painaa.

Kostan kaikille ja syön itte kaiken maksalaatikon!

Kevyttä puuhaa jos jaksaa kauhoa! Ja mulla on lihaksia sitä varten. :D

Minulla ei ole minkään sortin tekniikka niin se kauhominen on yhtä tyhjän kanssa, hapotan vaan itteni 10 metrin matkalla.. No toisaalta ei mulla ole lihaksiakaan..

Oli tosi kivaa käydä töiden jälkeen salilla ja kotiin tullessa oli jopa hyvä mieli. Sitten kävin katsomassa sinkkuketjua. Ei saatanan saatana. :face:

Töö, ööö. Ehkä tienaan rahaa kuha koodaan Suomelle jonku potilastietojärjestelmän. Siinä köyhät kyykkyyn ko kahen miljardin euron siima tulee vastaan.

Vilkutitko mulle takas muuten torstaina?

En mä muista noin vanhoja asioita. Ja kaiken lisäksi molin torstaina niin kuoleman väsyny, ku olin keskiviikkona puoleenyöhön töis, että en muista koko päivästä yhtää mitää.

kotiin tullessa oli jopa hyvä mieli. Sitten kävin katsomassa sinkkuketjua. Ei saatanan saatana. :face:

Pysy pois sieltä! Se on yks perkele koko ketju.

Kamera jalustalle tai jos semmosta ei oo, niin jakkaralle ja itselaukaisijalla kuvat. Tai sitte huutelee täällä vähän etukäteen ni saattaapi kuvaajia löytyä.

No mut sit jos se on itselaukasimella niin joutuu juokseen sinne kameran eteen ja ottaa mitä luultavammin epäonnistunut kuva. :( Kait mun pitää odotella jokunen päivä että saan yhen vitun kuntokuvan ittestäni.

Mahtava päivä takana kun pääs duuniin. Kotona sit kaljaa että uskaltaa seikkailla Skyrimissä. Örgh

Back
Ylös Bottom