Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikään ei aloita viikkoa paremmin, kuin aivan järjettömän huonosti nukuttu yö. :dance: Onneksi on koko päivä luentoja, niin pääsee niille nukkumaan.

Tää mun työtahti on päätä huimaava kun pakkista ehdin selaileen enemmän ku mitään työhön liittyvää. No kait se olis pakko ruveta hommiin ettei kohta oo kengän kuva perseessä.

Mikään ei aloita viikkoa paremmin, kuin aivan järjettömän huonosti nukuttu yö. :dance: Onneksi on koko päivä luentoja, niin pääsee niille nukkumaan.

En oo koskaan nukkunut sängyssäkään yhtä hyvin kuin luennoilla. Se on aina niin mukava herätä luennolla omaan kuorsaukseen ja pöytä täynnä kuolaa :kuola:.

En oo koskaan nukkunut sängyssäkään yhtä hyvin kuin luennoilla. Se on aina niin mukava herätä luennolla omaan kuorsaukseen ja pöytä täynnä kuolaa :kuola:.

Ehdottomasti. Joillain luennoitsijoilla on vielä niin rauhoittava ääni, että se on vähän kuin iltasadun saisi.

Joskus nukahdin italian kielioppitunnille etupenkkiin. Sillä vanhalla proffalla oli niin rauhoittava ääni ja se sen italia oli tosi pehmeää ja soljuvaa. Heräsin "huomaamattomasti" lihassätkyyn ja otsassa oli koreat hihapainaumat. En koskaan päässy sitä kielioppikurssia läpi. Mut oon kuulema edelleen tervetullut yrittämään :D

Minun mielikuvitus alkoi nyt laukkaamaan, kun kerroit lauantaina käyneesi seksimessuilla. Voin vain arvailla minkälainen reissu se on ollut, kun seuraava päivä menee nukkuessa. ;)

Minun mielikuvitus alkoi nyt laukkaamaan, kun kerroit lauantaina käyneesi seksimessuilla. Voin vain arvailla minkälainen reissu se on ollut, kun seuraava päivä menee nukkuessa. ;)

Joo niin kauheen rankka oli, että sunnuntaina kyllä väsytti :D

Joo joo... joka lavalla ja koko päivän :whip:

Time-2-Fap_o_121913.webp

Joo niin kauheen rankka oli, että sunnuntaina kyllä väsytti :D

Mä ajattelin kans noita messuja mutta en lähteny kun arvasin törmääväni suhun siellä.. ;)

Eka työpäivä loman jälkeen takana ja kuten arvata saattaa kaikki mun hommat oli tehty päin helvettiä,
kun olin poissa. Toivottavasti tällä kertaa ei mene kuukautta niitten selvittämiseen kuten viimeksi. :jahas:

Voisko olla jo viikonloppu? Emmä näitä arkipäiviä jaksa...

Back
Ylös Bottom