Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin sinähän se olit joka "WWHoohouu!!" huutoja päästelit ;)

Ei sillä, mäkin olisin huutanu jos olisin pystyny keskittymään kahteen asiaan yhtaikaa :D

Siis mitä helvettiä, olinko mä ainut joka yritti vertailla niitä lihaksia?! Vaahtiski katto vaan persheitä! Aijjettä odotan ens vuotta ja että pääsee näkemään kehoilut. Noi biksut ei oo mun juttu..

Jes, kohta hieronta!

Huh, onpas rankka päivä takana. Töissä kävi aikamoinen melske, ja kotiin tullessani suoraan halkotöitä tekemään. Nyt pitäisi vielä jaksaa fillaroida kirjastolle, onneksi on välipäivä salilta.

Siis mitä helvettiä, olinko mä ainut joka yritti vertailla niitä lihaksia?! Vaahtiski katto vaan persheitä! Aijjettä odotan ens vuotta ja että pääsee näkemään kehoilut. Noi biksut ei oo mun juttu..

Jes, kohta hieronta!

Uuh!! Kuitenki vähän salaa katoit! Ei ne biksut ainakaa mulle istuis..

Uskaltaisko kattoo mentulan treenivideota, tein jo jalat tänään, ei taida olla vielä tarpeeks palautunu olo.

Loputtoman tuntuinen maanantain työpäivä takana. :face: Onneksi pääsee rentoutumaan uinnin parissa.

Ihana päivä taas duunissa.

Miten voi väsyttää koko ajan.

Nyt alan viikonloppusin joogaa tai pelaa jotain lautapelejä.

No mun kauhominen tapahtuu lautaselta lusikalla suuhun. Mul on lihaksia sitä varten.

Joo mullaki haba kasvaa, kun tulee joka päivä kauhottua niin kovin! :D Toivottavasti ei maha samaa tahtia...

Kävin tekemässä treenin normaalisti vaikka aioin pitää lepo viikkoni tällä viikolla. Paikat osottautu niin tukkosiks et pakko kai se on pidettävä maanantaihin asti lepoa. :D

No sä oot nainen, sulla se maha kasvaa kuitenki joskus ja monesti. Älä stressaa.

Nääh, tiedä siitä vielä, mutta toivottavasti ei väärällä massalla. :D

Nyt polttelemaan kroppaa sinne uimahallin puolelle... ->

Huh tuo mentulan treenivideo on aika kovaa settiä. Pikkusen nauratti ekan aamutreenin päälle repäisty "olikos se siinä?" kommentti.

En oo eläessäni noin kovia treenejä tehny.

Hitto kun ei ollu kukaa pitämäs kädestä kiinni!

Meinaatko oikeasti uida vai mennä tukkimaan ne radat vesijuoksulla? Millon raksilassa mahtaa olla hyppytornit auki?

Enpä paljastakkaan mihin halliin oon menossa. :D Uintia totta kai! Mummot juoksee uimahallissa. :evil:

Enpä paljastakkaan mihin halliin oon menossa. :D Uintia totta kai! Mummot juoksee uimahallissa.

Nyt ei tule edes mieleen muita. Pitää aktivoitua joku päivä ja käydä kysäsemässä millon saa roikasta tornista niskat taittaen..
Pitänee alkaa sitten vanhana harrastaan. Otan pari kaveria mukaan ja mennää vittuilessaa vierekkäin :)

Eeei perkele. Tossa iltapäivällä alkoi hiipimään semmonen orastava flunssa -fiilis. Nyt ei kyllä tarvis mitään sairastumista tähän väliin.

Bodasin rintaa ja oikkareita, tuli pumppiin vaikka sarjoja oli hyvin vähän. Ojentajapunnerruksiinki sai laittaa koko pakan edestä painoa, tosin puolittavassa taljassa... Silti, koko pakka on koko pakka :D Mä alan pikkuhiljaa kasvamaan ulos tolta salilta, käsipainotki loppu kesken jo kesällä.

Back
Ylös Bottom