Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta! Heräsin just. Ja täällä on läppä lentäny ties kuinka kauan jo. Pitänee ruveta vähän aikaistamaan heräämisiä, aamustahan se päivä on parhaimmillaan.

Niin heräsin mäkin ja tekisi mieli ryömiä takaisin peiton alle. Ei voi mitään kun on sairas päästä varpaisiin, pakko antaa kropalle mahd. paljon lepoa. Esim. ruokakaupassa käynnin olen jo ulkoistanut:D Mutta ei siinä, tästä noustaan vielä, ei ole kuin yksi tie ja se on ylös päin, ei nyt kuitenkaan taivaaseen asti:lol2:

Niin heräsin mäkin ja tekisi mieli ryömiä takaisin peiton alle. Ei voi mitään kun on sairas päästä varpaisiin, pakko antaa kropalle mahd. paljon lepoa. Esim. ruokakaupassa käynnin olen jo ulkoistanut:D Mutta ei siinä, tästä noustaan vielä, ei ole kuin yksi tie ja se on ylös päin, ei nyt kuitenkaan taivaaseen asti:lol2:
Hienoo, sulla menee selkeesti jo ainakin vähän paremmin :) Tsemppiä ny.

Vee-ille, koetin vetää nyt sarjoja vähän reippaammin.. Onko sulla mimmoset painot sitten loppupuolella. Rintatreenissä ainaki painot menee niin naurettaviksi että vaikea kuvitella sen toimivan.. Vikat sarjat vinopenkki 2x20x40kg.. Hyvä ku pystyy rintaa jännittämään.

tommoset:
Flies vinopenassa + vinopena kässäreillä supersettinä
lämppäri kympeillä 15x10 +15x10
10x17,5 + 10x17,5
10x25 + 10x25
10x25 + 7x30 + 6x 15kg
10x15 + 7x20 !!! + 6x15kg kunnon rutistuksia loppuun.

Mun mielestä ojentajat luovuttaa.. en oo varma. En halua ees tietää.

Ristikkäistaljaa
3x15x20-30kg

Chest press konetta
15x20kg per puoli
40kg per puoli 9, 9, 7 + pakkotoistoja pari

Vinopenkkiä tangolla 2x20x40kg

Voimapuolesta sen verran että vinopenkkiä oon tehnyt 15x45kg kässäreillä ellei isompiakin. En tarkalleen muista mutta toi 15x45 tänä vuonna ainakin.

Painot on ihan minimaaliset, siis oikeesti naurettavat giantin lopussa :D Tuntuu jopa melkein turhalta käsien heiluttelulta välillä, mutta sen hetkiseen voimantuottoon nähden ne viimeset nostot on melkein maksimiykkösiä. Eilisessä olkapääjumpassa tais käsipainoilla tehtävän pystypunnerruksen painot olla ekassa giantissa 30kg kappale, viimesessä rundissa 6kg :D

Olkapäät oli ihan tunnottomat koko viimesen setin ajan, mutta kyllä mä uskallan väittää että näillä gianteillakin saa kehitystä aikaseksi, kun tekee välillä muutakin treeniä ;) Kaks eri ohjelmaa, kolmas vissiin tulossa ja jokaisessa on erilaista treeniärsykettä, viikon välein vaihtuu. Ainakin todella vahvasti on alkanut tää Markon valmennus, tuntuu ku olis joka treenin jälkeen vähän isompi.

Painot on ihan minimaaliset, siis oikeesti naurettavat giantin lopussa :D Tuntuu jopa melkein turhalta käsien heiluttelulta välillä, mutta sen hetkiseen voimantuottoon nähden ne viimeset nostot on melkein maksimiykkösiä. Eilisessä olkapääjumpassa tais käsipainoilla tehtävän pystypunnerruksen painot olla ekassa giantissa 30kg kappale, viimesessä rundissa 6kg :D

Olkapäät oli ihan tunnottomat koko viimesen setin ajan, mutta kyllä mä uskallan väittää että näillä gianteillakin saa kehitystä aikaseksi, kun tekee välillä muutakin treeniä ;) Kaks eri ohjelmaa, kolmas vissiin tulossa ja jokaisessa on erilaista treeniärsykettä, viikon välein vaihtuu. Ainakin todella vahvasti on alkanut tää Markon valmennus, tuntuu ku olis joka treenin jälkeen vähän isompi.

Ok. Totta onhan ne maksimisuorituksia kun ei nouse enempää. Jokunen aika sit näin yhden vetävän kädet niin loppuu että lopussa se vaan jännitteli hauiksia. Vakuuttavan näkönen iäkkäämpi hemmo oli kyseessä.

Juu kieltämättä nää 15 toistot ja pidemmät sarjat on tuonut jotain uutta tähän treenaamiseen, olo on vaan niin pirun heikko ja egosta oo mihkään salilla. Päinvastoin taitaa jengi kattoo mitä äijä äheltää ja puuskuttaa pikkupainojen kanssa. Pääsee äkkiä tonne salikomediaa ketjuun.

Yks suhteellisen suvereeni mestari suomen tasolla sanoi että jos pitkät sarjat hapottaa niin kannattaa tehdä niitä ja jos pitkät sujuu niin lyhkäsiä sarjoja.

Vois kans ite pistää vähän valmennukseen rahaa, eipä tuolla mitää muutakaa tuu ostettua.

Hienoo, sulla menee selkeesti jo ainakin vähän paremmin :) Tsemppiä ny.

No joo, taistelu moraali on korkealla kiitos parhaan ystäväni. Paras frendi on luuhannut meillä ja pitänyt mulle seuraa melkein 2 vko. Tai no, 8 päivää ja yötä 2 viikosta, mistä sen avokki onkin jo vähän hiilenä. On se kyllä keikkaakin heittänyt tossa aina välissä, mikä kai sen peite onkin olla täällä, mutta kyllä sen muija tietää että täälle se on ollut enimmäkseen, ja ollaan me vähän hauskaakin pidetty jos mun kunto on vaan antanut myöten:D Olkapää kuvattiin mangneetilla ma ja tulokset saan ensiviikolla. Varjoaineneen ruiskuttamista varten olkapää puudutettiin eikä lyönyt puudutuspiikkiä kuin 4 kertaa hermon läpi vaikka ultralla tsekkas ensin senkin. "sattuiko?" "No vähän nipisteli" "Joo toi pääsi vähän liikahtaan" Aijaa, kas kun en huomannutkaan:jahas: Sitten on vielä 4 eri spesialistille muista vaivoista/vammoista keskussairaalaan ajat varattu tälle ja ensi kuulle. Avaudun tästä varmaan niiden jälkeen kunnolla, kävi miten kävi. Laivalle lähden vaikka rullatuolissa ja pää kainalossa, asiasta ei keskustella:dance:

No joo, taistelu moraali on korkealla kiitos parhaan ystäväni. Paras frendi on luuhannut meillä ja pitänyt mulle seuraa melkein 2 vko. Tai no, 8 päivää ja yötä 2 viikosta, mistä sen avokki onkin jo vähän hiilenä. On se kyllä keikkaakin heittänyt tossa aina välissä, mikä kai sen peite onkin olla täällä, mutta kyllä sen muija tietää että täälle se on ollut enimmäkseen, ja ollaan me vähän hauskaakin pidetty jos mun kunto on vaan antanut myöten:D Olkapää kuvattiin mangneetilla ma ja tulokset saan ensiviikolla. Varjoaineneen ruiskuttamista varten olkapää puudutettiin eikä lyönyt puudutuspiikkiä kuin 4 kertaa hermon läpi vaikka ultralla tsekkas ensin senkin. "sattuiko?" "No vähän nipisteli" "Joo toi pääsi vähän liikahtaan" Aijaa, kas kun en huomannutkaan:jahas: Sitten on vielä 4 eri spesialistille muista vaivoista/vammoista keskussairaalaan ajat varattu tälle ja ensi kuulle. Avaudun tästä varmaan niiden jälkeen kunnolla, kävi miten kävi. Laivalle lähden vaikka rullatuolissa ja pää kainalossa, asiasta ei keskustella:dance:

Menikö se iha poikki se kiertäjäkalvosin? MUlla tuli ruptuura kalvosimeen 2002, ei oo kondiksessa vielkää, mutta se puoli mikä on vammautunu kehittyy nopeemmin kuin terve puoli. Huonompi homma penkissä. 140-150kg asti uskalsi mennä talvella, sit rupee pelottaa kun nostaessa nostaa myös olkapäitä niskaa kohti.

Pikkusen jännä toi että loukkaantunu puoli kehittyy paremmin.. kait johtuen siitä kun esim vipareissa 10kiloset on loukkaantuneelle puolelle paljon ja terveelle ei oikein mitään.. :(

Menikö se iha poikki se kiertäjäkalvosin? MUlla tuli ruptuura kalvosimeen 2002, ei oo kondiksessa vielkää, mutta se puoli mikä on vammautunu kehittyy nopeemmin kuin terve puoli. Huonompi homma penkissä. 140-150kg asti uskalsi mennä talvella, sit rupee pelottaa kun nostaessa nostaa myös olkapäitä niskaa kohti.

Pikkusen jännä toi että loukkaantunu puoli kehittyy paremmin.. kait johtuen siitä kun esim vipareissa 10kiloset on loukkaantuneelle puolelle paljon ja terveelle ei oikein mitään.. :(

Tuskin ihan poikki eikä sitä vielä tiedä onko sieltä "vaan" joku jänne tai lihas katkennut/irronnut. Kokeilin äsken ennenkuin rupesin tätä kirjoittamaan niin 3kg painolla viparit eteen 5 toistoa, sitten ei viitsinyt enää rääkätä, sama pienellä heijarilla sivulle mikä oli uusi enkka loukkaantumisen jälkeen. Periaatteessa jos olen ollut jalkeilla niin ole kerran päivässä pyörittänyt kättä edestakaisin ja tehnyt vipareita eteen ja sivulle pelkällä käsipainon tangolla+päälle pienet venyttelyt, ei siihen mene kuin 5min mutta pitäisi nopeuttaa toipumista leikkauksesta hieman. Ei tule esim. jäätynyttä vitun olkapäätä, se tästä vielä puuttuisi. Sitten on vielä noi muutamat sisuskalut ja veriarvot hurlumheitä, 17 vuotta kestin kentällä, nyt tuli loppu. Lääkäri sanoi että mulla täytyy olla 10-ottelijan kunto kun olen näinkin pitkälle päässyt ja siitä että olen ylipäätään hengissä voi hyvinkin kiittää luojaa. Ehkä mä vielä kirjoitan kirjan tästä kaikesta paskasta ja hyvästä, mulla olisi paljon asiaa. En nyt halua nostaa itseäni millekkään korokkeelle tuollaisesta mutta en kyllä kadukkaan kuin muutamaa juttua.

http://www.youtube.com/watch?v=cnNyxy7XPfs

Pientä lämpöä ollu päällä yli 1,5 viikkoa. Ja flunssa joka alkaa olla pikkuköhää lukuunottamatta selätetty. Hitto mikä jumppatauko. :( Ei meinaa pää kestää.

Tuu Herhi tänne yhdessä potemaan, mä voin tutkia sitä sun päätä että kestääkö se vai ei;)
Teen muutaman kliinisen kokeen:D

Noni. :D
Eilen jo melkeen teki mieli lähteä puntille, vaan järki voitti. Josko tää menis levolla ohi ja sais alottaa het täydellä teholla.

Oon pidätelly kakkaa tunnin. Olo on taivaallinen.

Paha sanoo etukäteen miten jännää mulla tulee tänään olemaan :rolleyes:

Joko sillä on reffit tai sit se on lähössä ratalle.. ;)

Back
Ylös Bottom