Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puhukaa vaan ruuasta! Mulla on helvetinmoinen nälkä. :evil: Tj 15 min.

Tunkekaa ne dippinne helvettiin. Sipsit syödään ilman mitään perkeleen kostukkeita.
Helvetti että on hyvä fiilis. Eilen mukava kännintapainen ja tänään pääsin töihin kun ei ollut kamalan flunssainen olo enää ja nyt töistä kotiin ja heti ekana pari roiskista naamariin. Elämä hymyilee vaikka vettä tulee ja kaikkee. hehe
Onko nainen kehissä?
Nimittäin tuo Pudding ei nyt tohon muuten äijäyhdistelmään käy.
Nuo dipitkin just ja just.
^Finrexiniä ja Bafucinia niin olo helpottaa.
Potkikaas mut salille. Hajoaa pää kun möllöttää sisällä koko päivän.
Potkikaas mut salille. Hajoaa pää kun möllöttää sisällä koko päivän.

En usko lääkkeisiin.

Ylös ja salille homo!
Salille siitä! :whip:![]()

^Finrexiniä ja Bafucinia niin olo helpottaa.
Tekisi hirveästi mieli lähteä liikkumaan, vaikka varmasti lepopäivä tekisi hyvää. Ehkä otan kompromissin ja meen kaupungille kauppamaratonille...
Lepopäivät on täysin turhia.
Mä en oo oikeastaan koskaan käyttäny mitään lääkkeitä. En omista edes Buranaa tai mitään.![]()
Sama, joka keväiset allergialääkkeetkin lopetin pari vuotta sitten, tuntuu että menee paremmin ilman niitä. Lääkefirmat ovat saatanan kieroja.
Jep, mä nään päivittäin sen lääke/raha/firma-politiikan ja en voi kun ihmetellä, kuinka "sairaita" ihmiset oikeastaan ovat. Kaikkeen vaivaan löytyy joku nappi ja niitä nappeja sitten vedellään surutta. :face: Rahakirstut senkun kilisee.