Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tässä on joku pikachu-ääninen naislaulaja vielä mukana, parempi versio

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pe-Pe-Pe-Pe-Pe-Perjantai!

Hyvää huomenta! Epäinhimillistä herätä seittemältä. Tosin suhteellisen helppoa tämä.

[video=youtube_share;a9f9dNDLMpQ]http://youtu.be/a9f9dNDLMpQ[/video]

Koko viikon heränny puol kuus :D Tänään pääsee onneks kotiin ja huomenna saa nukkua nii pitkää ku haluu :)

Te muut ihmiset olettekin epäinhimillisen kovia tyyppejä. :D

Kuka perkele on sotkenu mun kämpän, sais tulla siivoomaankin. Alkaa kohta ahdistamaan kaikki levällään olevat tavarat.

Kuka perkele on sotkenu mun kämpän, sais tulla siivoomaankin. Alkaa kohta ahdistamaan kaikki levällään olevat tavarat.

Sama ongelma vaivannut ja ratkaistu. Vuokrasin juuri pienen ylimääräisen varastotilan kun halvalla löysin, nyt lähtee kellarista kaikki vanha mutta mahdollisesti joskus tarvittava romu sinne ja kotoa harvemmin tarvittava kama kellariin, kun se ei enää ole tupaten täynnä ja jos jotain tarvitsee niin sen voi hakea nopeasti purkamatta sataa laatikkoa pois tieltä. Sen jälkeen itse kämppä pysyy toivottavasti paremmin ja helpommin järjestyksessä...

Hemmetti tuommoinen vuokratila olis kätevä. eikös niitä ole ihan firmojakin jotka vuokraavat varastotilaa. Vois vähän tsekata, alkaa olla turhan paljo rojua.

Tänään ois koulussa TJ-100, mutta empä tietenkään jaksa seurata teemaa.

Hemmetti tuommoinen vuokratila olis kätevä. eikös niitä ole ihan firmojakin jotka vuokraavat varastotilaa. Vois vähän tsekata, alkaa olla turhan paljo rojua.

Oon miettinyt samaa jo pitkään, mutta pk-seudulla hinnat on ihan naurettavan vitullisia, kuppaisen kopin neliöhinta kovempi kuin hyvässä vuokra-asunnossa eikä sellaisessa ole mitään järkeä jos säilytettävä kama ei ole mitään erityisen arvokasta. Nyt kun paristakin eri syystä säilytysongelma on vaatimassa ratkaisuja, niin aloin haeskella vähän laajemmalta alueelta ja puolen tunnin ajomatkan päästä löytyi paikka, jossa hinta on kohdallaan. Ei paha, kun ei siellä jatkuvasti joudu juoksemaan.

Treeniviikolle aika räväkkä lopetus, feel alive. Meniköhän kevennykset uusiin puihin, kun tein vahingossa 32 sarjaa reisiä failureen? :D Kun ei vaan osaa eikä jaksa himmailla.

Viikonloppukin tulossa, pitkästä aikaa mielenkiinnolla odotan mitä se pitää sisällään. Kunhan ei nyt ihan hukkaan menis.

E: Alla mielipiteeni PSY:stä.

534460_403873733001217_47115007_n.jpg

^^Yrittävätkö jäädä auton alle?

Eläimistä tuli mieleen, että työkaverilla on pihapiirissä "villi" jänöjussi, jota se syöttää ja juttelee sille ympäri vuoden :D Pupu odottelee porstuan edessä aina aamusin evästä ja sitten tulee iltapäivällä uudestaan norkoileen. Saa aina nauraa, kun vanha parta selittää aivan liekeissä, mitä se on jutellu sen jäniksen kanssa.. :lol2:

Back
Ylös Bottom