Daiina
Blondeista blondein
Viikonloppukin tulossa, pitkästä aikaa mielenkiinnolla odotan mitä se pitää sisällään. Kunhan ei nyt ihan hukkaan menis.
Hukat on pirulaisia, mokomat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viikonloppukin tulossa, pitkästä aikaa mielenkiinnolla odotan mitä se pitää sisällään. Kunhan ei nyt ihan hukkaan menis.
Treeniviikolle aika räväkkä lopetus, feel alive. Meniköhän kevennykset uusiin puihin, kun tein vahingossa 32 sarjaa reisiä failureen? :D Kun ei vaan osaa eikä jaksa himmailla.
On ne. Pitäisköhän ajaa turkki pois naamasta tänään, etten näytä ihan Rölli-peikolta? Kyllä mä taidan sen verran panostaa kauneuteeni, vaikka uskomattoman komea ja karismaattinen olen kyllä nytkin.Hukat on pirulaisia, mokomat.
Ei näistä gianteista saa muuten mitään irti, ellei niitä tee loppuun asti. Ne on mun näkemyksen mukaan pelkkiä pudotussarjoja, joissa vaihtuu aina suoritettava liike välillä.Oikeastiko?? 32 sarjaa ja failureen. Aika saakelin kovaa treenaat, kovempaa kuin varmaan kukaan IFBB pro

On ne. Pitäisköhän ajaa turkki pois naamasta tänään, etten näytä ihan Rölli-peikolta? Kyllä mä taidan sen verran panostaa kauneuteeni, vaikka uskomattoman komea ja karismaattinen olen kyllä nytkin.
Äiti sanoi, että mä olen komein poika koko Suomessa.:D As u say...
Ei näistä gianteista saa muuten mitään irti, ellei niitä tee loppuun asti. Ne on mun näkemyksen mukaan pelkkiä pudotussarjoja, joissa vaihtuu aina suoritettava liike välillä.
E: Ja muutenki, mä maksan valmentajalle tästä aika hyvää hintaa niin otetaan nyt kaikki kehitys irti tästä vuodesta mikä vaan saadaan![]()
Hukat on pirulaisia, mokomat.
Äiti sanoi, että mä olen komein poika koko Suomessa.
Pari tuntia meni nyt, joutuu aina kasaileen ittensä taukojen aikana niin sekin vähän pitkittää.Kauanko menee aikaa 32 sarjan tekemiseen? Toistoja tullee liki 400 ?
Mielenkiintosta, kait sitä sitten voi aika kovaa treenata. Se tietysti riippuu paljonko itsestään saa irti missäkin sarjassa. Mulla ainakin hapenottokyky rajoittaa hilavitkutusta älyttömästi, sopii paremmin vähemmän ja kovempaa sarjat. On toi kunto nyt kohentunut ja kroppa kiristynyt hitosti vaikka paino ei ole tippunut liki kuukauteen. Mutta pienet on painot.
En mä mikään rekkapena oo :D Traktoripena ehkä, tai patukkapena.Riippuu tosin kuin hukassa on.. Jaa onko Ville rekkapena? Jostain syystä meikän "driim job", mutta kaikki on jostain syystä onnistunut käännyttämään siitä pois.
Joka toista on haukkuu on ite, senki komistus.Valehteli.
Ehkä kaikki mun tavarat onkin tuolla, kun mitään ei löydy mistään koskaan. Kiitos Erikoismies, ratkes tämäkin mysteeri :DHukassa ei oo tullut vielä käytyäkkään! :D
Äiti sanoi komeaksi, koulussa sitte sanoivat erityiseksi.

Äiti sanoi komeaksi, koulussa sitte sanoivat erityiseksi.![]()
No iliman muuta, ja muut iliman. Eihän äiti nyt valehtelisi :DVoi poika, kannattaa uskoa kaikki mitä sanotaan! :D