Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viikonloppukin tulossa, pitkästä aikaa mielenkiinnolla odotan mitä se pitää sisällään. Kunhan ei nyt ihan hukkaan menis.

Hukat on pirulaisia, mokomat.

Joko Bulkvistilla on kirjoitusväline kovana heti aamusta?
Kuva (joka kertoo enemmän ku kaheksan sanaa) jossa jalka tärähti justii rekkaorgasmin aikana ku täs vähä napsuttelin että veikkaapa siitä.
image-3581328476.webp

Treeniviikolle aika räväkkä lopetus, feel alive. Meniköhän kevennykset uusiin puihin, kun tein vahingossa 32 sarjaa reisiä failureen? :D Kun ei vaan osaa eikä jaksa himmailla.

Oikeastiko?? 32 sarjaa ja failureen. Aika saakelin kovaa treenaat, kovempaa kuin varmaan kukaan IFBB pro

Hukat on pirulaisia, mokomat.
On ne. Pitäisköhän ajaa turkki pois naamasta tänään, etten näytä ihan Rölli-peikolta? Kyllä mä taidan sen verran panostaa kauneuteeni, vaikka uskomattoman komea ja karismaattinen olen kyllä nytkin.

- - - Updated - - -

Oikeastiko?? 32 sarjaa ja failureen. Aika saakelin kovaa treenaat, kovempaa kuin varmaan kukaan IFBB pro
Ei näistä gianteista saa muuten mitään irti, ellei niitä tee loppuun asti. Ne on mun näkemyksen mukaan pelkkiä pudotussarjoja, joissa vaihtuu aina suoritettava liike välillä.

E: Ja muutenki, mä maksan valmentajalle tästä aika hyvää hintaa niin otetaan nyt kaikki kehitys irti tästä vuodesta mikä vaan saadaan :)

On ne. Pitäisköhän ajaa turkki pois naamasta tänään, etten näytä ihan Rölli-peikolta? Kyllä mä taidan sen verran panostaa kauneuteeni, vaikka uskomattoman komea ja karismaattinen olen kyllä nytkin.

:D As u say...

Ei näistä gianteista saa muuten mitään irti, ellei niitä tee loppuun asti. Ne on mun näkemyksen mukaan pelkkiä pudotussarjoja, joissa vaihtuu aina suoritettava liike välillä.

E: Ja muutenki, mä maksan valmentajalle tästä aika hyvää hintaa niin otetaan nyt kaikki kehitys irti tästä vuodesta mikä vaan saadaan :)

Kauanko menee aikaa 32 sarjan tekemiseen? Toistoja tullee liki 400 ?

Mielenkiintosta, kait sitä sitten voi aika kovaa treenata. Se tietysti riippuu paljonko itsestään saa irti missäkin sarjassa. Mulla ainakin hapenottokyky rajoittaa hilavitkutusta älyttömästi, sopii paremmin vähemmän ja kovempaa sarjat. On toi kunto nyt kohentunut ja kroppa kiristynyt hitosti vaikka paino ei ole tippunut liki kuukauteen. Mutta pienet on painot.

Kauanko menee aikaa 32 sarjan tekemiseen? Toistoja tullee liki 400 ?

Mielenkiintosta, kait sitä sitten voi aika kovaa treenata. Se tietysti riippuu paljonko itsestään saa irti missäkin sarjassa. Mulla ainakin hapenottokyky rajoittaa hilavitkutusta älyttömästi, sopii paremmin vähemmän ja kovempaa sarjat. On toi kunto nyt kohentunut ja kroppa kiristynyt hitosti vaikka paino ei ole tippunut liki kuukauteen. Mutta pienet on painot.
Pari tuntia meni nyt, joutuu aina kasaileen ittensä taukojen aikana niin sekin vähän pitkittää.

Mulla on hapenottokyky parantunu aivan älyttömästi, ennen tuntu että happi loppuu maailmasta jo yhden triplasetin jälkeen. En mä noissakaan ihan viimeisiä ottanut irti itestäni, vaan tein kaikki toistot jatkuvalla jännityksellä niin monta kuin menee, oikeasti loppuun tehtynä olis pitäny ottaa vielä vaikka yksitellen muutama lisää.

- - - Updated - - -

Riippuu tosin kuin hukassa on.. Jaa onko Ville rekkapena? Jostain syystä meikän "driim job", mutta kaikki on jostain syystä onnistunut käännyttämään siitä pois.
En mä mikään rekkapena oo :D Traktoripena ehkä, tai patukkapena.

- - - Updated - - -

Valehteli.
Joka toista on haukkuu on ite, senki komistus.

Riippuu tosin kuin hukassa on.. Jaa onko Ville rekkapena? Jostain syystä meikän "driim job", mutta kaikki on jostain syystä onnistunut käännyttämään siitä pois.

Hukassa ei oo tullut vielä käytyäkkään! :D

Huomenta! Heräsin just. Ja täällä on läppä lentäny ties kuinka kauan jo. Pitänee ruveta vähän aikaistamaan heräämisiä, aamustahan se päivä on parhaimmillaan.

Hohhoijaa töissä alkaa yt-neuvottelut. Onneksi ei koske minun osastoa, mutta monta työkaveria on nyt pelko perseessä. Oli myös hienosti järjestetty, kun esimiehet ja pääluottamusmies kuulivat tuosta vasta, kun intraan asiasta ilmoitus :D

Back
Ylös Bottom