Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta kaikille! Nyt voi sanoa, että on hyvät yöunet takana ja aamusta jo pirtsakka olo! Wuhuu. :dance: Voisi tehdä vaikka pikasiivouksen ennen töihin lähtöä...

Hoomenta. On muute kiva pestä hampaat sähköhammasharjalla!

Niin muuten on! Ja tulee jopa oikeasti pestyä hampaat 2 kertaa päivässä, kun se on niin vaivatonta ja tehokasta.

Oikeesti aivan mahtavaa tämä työn vaihtuminen omaehtoiseen opiskeluun! On aikaa aamulenkeille, treenille ja pitkään nukkumiselle. Parasta tämmönen.

Ja ens viikolla pääsee taas salille tykittään ihan täysiä, jeeeeeeeeeee!

Hyvä aamu :)

Sä oot kyllä ihan helvetin sekasin noiden aamureenies kanssa :D

Mä tiedän! Kyseenalaistan joskus itekkin, et onko oikeesti niiiin kivaa juosta aamulla viideltä matolla ja laulaa jotain pirun Rihannaa kurkkusuorana, kun 99% Helsingistä vielä nukkuu... Mut itseasiassa on se!

Mä tiedän! Kyseenalaistan joskus itekkin, et onko oikeesti niiiin kivaa juosta aamulla viideltä matolla ja laulaa jotain pirun Rihannaa kurkkusuorana, kun 99% Helsingistä vielä nukkuu... Mut itseasiassa on se!

Ihailtavaa ja upee fiilis noista tulee aina. Aamureenit on parhautta. Toivon mukaan omat reenit kolisee ens viikolla kohdalleen niin pääsen iteki välillä aamupyrähtelemään :)

Ja huomenta vaan. Oli kelloki herättääs mut heräsin omia aikojani. Kivaa :) muksujen kans tänään lyhkänen päivä ja sit taas iltavuoroon. Vkoloppu tulossa, fiilis hyvä!

Kotona juoksumatto? Vai käytkö salilla jonne pääsee magneettikortilla?

Mä meen yleensä 6:30 elixiaan kun se aukee sillo tekeen aamuaerobiset ja viikonloppuna vantaa gym jonne pääsee 24/7

Minäkin oon ehdottomasti aamutreenien kannattaja, mutta nyt salin sijainti sotkee kuviota ja sen takia pitää käydä iltaisin, kun on enemmän aikaa. Jos aamulla haluaisi mennä pitäisi vastaavasti herätä todella aikaisin ja mennä myöskin nukkumaan aikaisin (ja sehän ei onnistu...)! :D Se piristää niin mahottomasti, kun käy aamulla jumppailemassa.

Mää treenaisin aamulla muuten mutta eihän silloin kulje. Mieluummin menee iltapäivästä kun saa itsestään enemmän irti. Aamulla käyn yleensä vaan jotain intervallijuttuja ulkona portaikoissa tms.

On. Mulla loppui hammaskiven muodostuminen kun hommasin sähköharjan. Paljon parempi kuin tavallinen harja.

Sulla on kyllä oikeesti niin komeet hampaat et niiden takia aloin ihan tosissaa itekki miettii sähköhammasharjan hommaamista :D

Oompas kohtelias heti aamusta.

Aamutreeneissä tuntuu aina, ettei saa niin paljoa itsestään irti kuin myöhemmin päivällä. Ennen kävin suht heräämisen jälkeen treenaamassa, kunnes huomasin, että oikeasti paremmat treenit tuli illalla.

Ehken vaan ole aamuihminen, vaikka nytkin virkeänä aamuluennolle menossa.

Aamutreeneissä tuntuu aina, ettei saa niin paljoa itsestään irti kuin myöhemmin päivällä. Ennen kävin suht heräämisen jälkeen treenaamassa, kunnes huomasin, että oikeasti paremmat treenit tuli illalla.

Ehken vaan ole aamuihminen, vaikka nytkin virkeänä aamuluennolle menossa.

No onhan se ihan selvää ettei kroppa ole aamulla vielä herännyt. Päivällä on kuitenkin tyypillisesti tullut jo liikuttua ympäriinsä vähän enemmänkin. Mikään määrä kofeiinia ei saa mua aamulla tarpeeksi virkeäksi tosi hyvää treeniä varten. Treeniboostereita en ole kokeillut ja osa niistä vissiin on jopa kiellettyjen aineiden listalla (?)

Minäkin oon ehdottomasti aamutreenien kannattaja, mutta nyt salin sijainti sotkee kuviota ja sen takia pitää käydä iltaisin, kun on enemmän aikaa. Jos aamulla haluaisi mennä pitäisi vastaavasti herätä todella aikaisin ja mennä myöskin nukkumaan aikaisin (ja sehän ei onnistu...)! :D Se piristää niin mahottomasti, kun käy aamulla jumppailemassa.
Mä herään näin iltavuoroviikoillakin jo 6:45 että ehdin salille, matkaa 30km suuntaansa :) Jos saisin päättää ite niin en muuta tekis ku iltavuoroa, aamulla saa niin paljon enemmän itestään irti ku ei oo nollat taulussa seisoskellu töissä kahdeksaa tuntia. Oon selkeesti aamuihminen, iltapäivän treenit on aina vähän takkusia.

Mä herään näin iltavuoroviikoillakin jo 6:45 että ehdin salille, matkaa 30km suuntaansa :) Jos saisin päättää ite niin en muuta tekis ku iltavuoroa, aamulla saa niin paljon enemmän itestään irti ku ei oo nollat taulussa seisoskellu töissä kahdeksaa tuntia. Oon selkeesti aamuihminen, iltapäivän treenit on aina vähän takkusia.

Iltavuorosta en tiiä mutta kyllä aamureenit kulkee mullaki aina paljon paremmin kun iltapäiväreenit. Aamulla aina ihan maksimissaa muutama tyyppi salilla samaan aikaan ja saa vallata vaikka useamman laitteen kerralla ja pystyy pitää tekemisen meiningin päällä ku ei oo ketään häiritsemässä tai vahtimassa ja ihmettelemässä vierestä eikä sitä helvetin iltapäiväruuhkaa mikä on joka helvetin päivä, ei tarviitälläsen epäsosiaalisen tuppisuun kysellä onko laitteet vapaita jne.

Back
Ylös Bottom