Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hoomenta. On muute kiva pestä hampaat sähköhammasharjalla!
Oon funtsinut kyseisen kapistuksen hommaamista. Onko se hyvä?
Yöunet paranee ja energisyys lisääntyy viikonloppua kohti! Kyllä functional-treeni on loistava rääkki aikaisin aamulla![]()
Sä oot kyllä ihan helvetin sekasin noiden aamureenies kanssa :D
Mä tiedän! Kyseenalaistan joskus itekkin, et onko oikeesti niiiin kivaa juosta aamulla viideltä matolla ja laulaa jotain pirun Rihannaa kurkkusuorana, kun 99% Helsingistä vielä nukkuu... Mut itseasiassa on se!

muksujen kans tänään lyhkänen päivä ja sit taas iltavuoroon. Vkoloppu tulossa, fiilis hyvä!Mä tiedän! Kyseenalaistan joskus itekkin, et onko oikeesti niiiin kivaa juosta aamulla viideltä matolla ja laulaa jotain pirun Rihannaa kurkkusuorana, kun 99% Helsingistä vielä nukkuu... Mut itseasiassa on se!
Kotona juoksumatto? Vai käytkö salilla jonne pääsee magneettikortilla?
Mä meen yleensä 6:30 elixiaan kun se aukee sillo tekeen aamuaerobiset ja viikonloppuna vantaa gym jonne pääsee 24/7
On. Mulla loppui hammaskiven muodostuminen kun hommasin sähköharjan. Paljon parempi kuin tavallinen harja.
Aamutreeneissä tuntuu aina, ettei saa niin paljoa itsestään irti kuin myöhemmin päivällä. Ennen kävin suht heräämisen jälkeen treenaamassa, kunnes huomasin, että oikeasti paremmat treenit tuli illalla.
Ehken vaan ole aamuihminen, vaikka nytkin virkeänä aamuluennolle menossa.
Mä herään näin iltavuoroviikoillakin jo 6:45 että ehdin salille, matkaa 30km suuntaansaMinäkin oon ehdottomasti aamutreenien kannattaja, mutta nyt salin sijainti sotkee kuviota ja sen takia pitää käydä iltaisin, kun on enemmän aikaa. Jos aamulla haluaisi mennä pitäisi vastaavasti herätä todella aikaisin ja mennä myöskin nukkumaan aikaisin (ja sehän ei onnistu...)! :D Se piristää niin mahottomasti, kun käy aamulla jumppailemassa.
Jos saisin päättää ite niin en muuta tekis ku iltavuoroa, aamulla saa niin paljon enemmän itestään irti ku ei oo nollat taulussa seisoskellu töissä kahdeksaa tuntia. Oon selkeesti aamuihminen, iltapäivän treenit on aina vähän takkusia.Mä herään näin iltavuoroviikoillakin jo 6:45 että ehdin salille, matkaa 30km suuntaansaJos saisin päättää ite niin en muuta tekis ku iltavuoroa, aamulla saa niin paljon enemmän itestään irti ku ei oo nollat taulussa seisoskellu töissä kahdeksaa tuntia. Oon selkeesti aamuihminen, iltapäivän treenit on aina vähän takkusia.