Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään on vissiin meikitön päivä. Kiitokset Daiinalle, joka tämän toi tietoisuuteeni.

Tosin taisin kyllä kusta homman heti alkuunsa, kun käytin kasvovettä ja -rasvaa.
Onhan niissäkin kemikaaleja, jos päivän tarkoituksena on "kiinnittää huomiota
ympäristön kemikalisoitumiseen." Noh, varsinaista ehostusta en ajatellut tänään
kuitenkaan laittaa...

Ei perse, en eläkkään opetusteni mukaisesti. :D Tänään oli näköjään päivä jolloin kerrankin panostin kunnolla ehostukseen. :face: Mutta jos se kompensoi, että olin alkuviikosta meikittä?

Ei perse, en eläkkään opetusteni mukaisesti. :D Tänään oli näköjään päivä jolloin kerrankin panostin kunnolla ehostukseen. :face: Mutta jos se kompensoi, että olin alkuviikosta meikittä?
Meikittä pareen.

- - - Updated - - -

Oonko muuten hippi, jos meen hieronnan sijaan akupunktioon? Alkaa kyrsimään tuon yläselän kans taistelu.

kerrankin panostin kunnolla ehostukseen.

Se on aina pelottavaa jos nainen "panostaa ehostukseen", koska miehen silmin lopputulos on usein jotain tällaista:

tikkurilan_mainos3.webp

tikkurila_-_oikeilla_tuotteilla_onnistut.webp

Aliisa on nyt kahlehtinu ittensä aika lujaa mun soittolistalle.

Olin muuten tylsä ja tilasin ajan hierojalle enkä akupunktioon. Tylsyydestähän me suomalaiset tykätään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyllä sitä sängystä pääsee suhteellisen helposti ylös. Ei mitään torkkuja vaan suorilta ylös vaan. Torkuttaminen on jo yhdessä todettu, että on pyllystä.. Kuolkaa kaikki torkuttaja!

Tykkääksää Ephe tästä vai ootko ees kuunnellu ikinä?

Avantasiaa joskus vuosia sitten kuunnellut kun innostuin kikkelihevistä, mutta se jäi silloin aika pieneen oppimäärään. Hyviä juttujahan tossa biisissä on paljon mutta ei nyt ainakaan ensikuulemalta wou-fiiliksiä herännyt. Varmaankin suurin syy on tossa mitäänsanomattomassa laulajassa. Tai ainakin kun Rhapsodya tullut kuunneltua viimeaikoina niin Lionen jälkeen jotenkin perusrivipowerikiekujan kuulonen toi Sammetti. Örgh

Mä oon luullu et mun soitin eli rytmikapula ei sovi jytämusaan.

Pääset soittaa vaikka guiroa jos siltä tuntuu!

No mä ehdin kyllä sipaisemaan vähän Lumenee ja Rimmeliä naamaan, joten se siitä meikittömyydestä. Ja mä yritin joskus olla parempi ihminen ja ostin jotain luonnon kosmetiikka shampoota, hoitoainetta ja suihkugeeliä ja ne oli kyllä aivan karmeita! Päätin sitten olla huono ihminen ja jatkaa saastuttamista normi saippuoilla ja muilla.

Pääset soittaa vaikka guiroa jos siltä tuntuu!

Vaikuttaa hankalalta. Täytynee tutustua noihin googlen ehdottamiin opetusvideoihin.

No mä ehdin kyllä sipaisemaan vähän Lumenee ja Rimmeliä naamaan, joten se siitä meikittömyydestä. Ja mä yritin joskus olla parempi ihminen ja ostin jotain luonnon kosmetiikka shampoota, hoitoainetta ja suihkugeeliä ja ne oli kyllä aivan karmeita! Päätin sitten olla huono ihminen ja jatkaa saastuttamista normi saippuoilla ja muilla.
Eiköhän noi saasteet oo aika olemattomia kaikkiin muihin saasteisiin verrattuna. Ihmeen helpolla toisilla kyl menee omatunto luonnon hyvinvoinnista.

Kun on autoton päivä niin ajan nimenomaan autolla. Ja kun on etätyöpäivä kaikilla muilla niin mähän meen töihin. Just päinvastoin aina paras, oma rauha.

Se on aina pelottavaa jos nainen "panostaa ehostukseen", koska miehen silmin lopputulos on usein jotain tällaista:

katso liitettä 86956

katso liitettä 86957

Noihan on just niiden teinien näkösiä jotka puhuu joka paikassa että "Musta tulee kosmetologi :)"

Aika moni "luksus-merkkejä" kauppaava kosmetologi tm kosmetiikka-alan ammattilainen näyttääkin kyllä vähän tuolta. Aina välillä ei meikkiostoksilla viitsi edes kääntyä tuolta näyttävien ammattilaisten puoleen, vaikka apu muuten kelpaisikin.

Back
Ylös Bottom