Nii ja naisten päivä. Mihin ne sellasta tarvii? ...eiku...tä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai perse että tuli ihan helvetillinen tarve taas saada bändi pystyy ...
Tänään on vissiin meikitön päivä. Kiitokset Daiinalle, joka tämän toi tietoisuuteeni.
Tosin taisin kyllä kusta homman heti alkuunsa, kun käytin kasvovettä ja -rasvaa.
Onhan niissäkin kemikaaleja, jos päivän tarkoituksena on "kiinnittää huomiota
ympäristön kemikalisoitumiseen." Noh, varsinaista ehostusta en ajatellut tänään
kuitenkaan laittaa...
Meikittä pareen.Ei perse, en eläkkään opetusteni mukaisesti. :D Tänään oli näköjään päivä jolloin kerrankin panostin kunnolla ehostukseen. :face: Mutta jos se kompensoi, että olin alkuviikosta meikittä?
Kyllä sä vielä pääset mun yhtyeeseen, älä huoli.
Se on aina pelottavaa jos nainen "panostaa ehostukseen", koska miehen silmin lopputulos on usein jotain tällaista:
"Tykkääksää Ephe tästä vai ootko ees kuunnellu ikinä?
Mä oon luullu et mun soitin eli rytmikapula ei sovi jytämusaan.
Pääset soittaa vaikka guiroa jos siltä tuntuu!
Eiköhän noi saasteet oo aika olemattomia kaikkiin muihin saasteisiin verrattuna. Ihmeen helpolla toisilla kyl menee omatunto luonnon hyvinvoinnista.No mä ehdin kyllä sipaisemaan vähän Lumenee ja Rimmeliä naamaan, joten se siitä meikittömyydestä. Ja mä yritin joskus olla parempi ihminen ja ostin jotain luonnon kosmetiikka shampoota, hoitoainetta ja suihkugeeliä ja ne oli kyllä aivan karmeita! Päätin sitten olla huono ihminen ja jatkaa saastuttamista normi saippuoilla ja muilla.
Eiköhän noi saasteet oo aika olemattomia kaikkiin muihin saasteisiin verrattuna. Ihmeen helpolla toisilla kyl menee omatunto luonnon hyvinvoinnista.
Vaikuttaa hankalalta. Täytynee tutustua noihin googlen ehdottamiin opetusvideoihin.
No en mä nyt oikeasti ota noita tosissaan, ihan surutta suihkun hiuskiinteet, hajuvedet ym. :D
Vibrasläppiin voisit kans tutustua. Tullut käytettyä sitä aika paljon viimeaikoina töissäni.
Saako noita sellasia missä olis hävyttömän pitkä sustaini?
Se on aina pelottavaa jos nainen "panostaa ehostukseen", koska miehen silmin lopputulos on usein jotain tällaista:
katso liitettä 86956
katso liitettä 86957
Noihan on just niiden teinien näkösiä jotka puhuu joka paikassa että "Musta tulee kosmetologi"