Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

... pakaroidenkaan hieronta aiheuttanut tarvetta itkuun. :o

Löysin peräkontista Mars-patukan, joka on vissiin ollu siellä edellisestä kesälomasta asti...

Haha :D Olenko ainut joka ymmärsi lukemansa niin, että peräkontistasi (siis: persiistäsi) löytyi vanha patukka?

Miten mä oikein assosioin?!

Tänään duunataan persettä.. eiku?

Eiku toi oli siitä ikivanhasta kummelivitsistä: tänään tehään pönttö.. Aiva parhautta.
Innostuin valakyykystä niin hirviästi, että meni prässitki ihan persiilleen.. Huomen on sählypäivä ja äkkinäiset ryntäilyt tekee varmaan kans ihan perseen hyvää..aissaatana..

Jumalauta kun menee viikko nopeasti, vaikka joka päivä töissä on ikuisuus. Huomenna torstai!
Torstain jaksaa hyvin, koska tietää että huomenna on perjantai. Perjantai on vaan aina hyvä päivä.

Tiistai on tappavin.

Tämä viikko kyllä ihmeellisen nopeaa mennyt, hyvä vaan... Huomenna salia vielä ja sitten pakko pitää lepopäivää.

Mulla menis viikko mukavasti jos sais olla terve ja töissä. Tietenkin menee viel viikko tosi paskoilla oloilla ja sit 3-4 viikkoa sellasta kevyttä räkänuhayskävitutusta töissä. Voi vittu mä sanon.

Mulla menis viikko mukavasti jos sais olla terve ja töissä. Tietenkin menee viel viikko tosi paskoilla oloilla ja sit 3-4 viikkoa sellasta kevyttä räkänuhayskävitutusta töissä. Voi vittu mä sanon.

Sairastutat kaikki -> tarvitaan enemmän nappeja -> tienataan enemmän. Oot oikea rahasampo!

Tiistaista tuli yllättäen mun viikon lempipäivä, kun siitä tuli mun opiskelupäivä. Maanantait on kans alkaneet tuntua kovin mukavilta pari kertaa kuussa. :D

Back
Ylös Bottom