Mulla menojalka vipattaa jo!:dance2:
Ota sieltä töistäs vähä jotai rauhottavaa
Vai pitääkö sulle järjestää sellasia jostai pimeiltä markkinoilta? :wtf:Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla menojalka vipattaa jo!:dance2:
Vai pitääkö sulle järjestää sellasia jostai pimeiltä markkinoilta? :wtf:Ota sieltä töistäs vähä jotai rauhottavaaVai pitääkö sulle järjestää sellasia jostai pimeiltä markkinoilta? :wtf:

Rupeatko kansliapäällikökseni onnistuneen "JudoHemmo valtaan" -projektin päätyttyä? Toisaalta keskivartalossasi on myös tiettyä yhtälaisyyttä Göringin kanssa, joten voisit olla myös valtakunnanmarsalkka. Sniffarista tulee aluekomentaja, Iso-K nimetään urheilusta vastaavaksi ministeriksi ja Ultimecia taas kulttuuripäälliköksi.
Ei se mikään karkkikauppa oo, saan poliisit perääni jos siellä nappailee. :D Enköhän osaa rauhoittua muillaki keinoilla.
Kotia kohti. ->
Suk pitäis nousta firman johtoo ni ei niitä namuja sit kukaa niin kaipais :P
Pätee moneen asiaan.Eikö oo opetettu jo pienenä, että ei makeaa mahan täydeltä.Pätee moneen asiaan.
Tuutausari.Asiaan: ennen oli kasari, sit oli ysäri. Mitäs sit tuli? Kyllä, 2000luku. Eli tusari? Tunari? Mikäs nyt on? Kypäri? Kymppäri? Kysäri? Täh?
Ei kaikkeen ;)
Kuka se vihjailee koko ajan!
Nyt boolin tekoon.^mitä bileet missä kuka kenen miks
Hermoilen omien tupareiden kanssa, ei oo kovin paljo kokemusta bileiden järjestämisestä...
Maca-jauhe on kyl hirveetä!!! Mun ruumiinlämpö nousi varmaan 50 asteeseen, posket helottaa kun jouluomenat. Ja se haisee ihan kissan kuselle.
Eiks olis helpompi vaa sanoo kavereille et "joo tulkaa vaa ryyppäämää" ilman mitää järjestelemisiä? Ja kaikki tuo omat juomat ja sipsit sun muut jos/kun mitä kukakin kaipaa ni siinähän ne bileet järjestyy iteksee...