Mä tulin lounaalta just ja mulla on nälkäMulla on nälkä enkä pääse vielä ruokatauolle. Pöh.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä tulin lounaalta just ja mulla on nälkäMulla on nälkä enkä pääse vielä ruokatauolle. Pöh.

Onneksi tuo tila on helppo korjata survomalla hiiliketjuja johonkin kasvojen aukkoon. Ja kyllähän nyt nuoren naisen pitää syödä riittävästi :DMä tulin lounaalta just ja mulla on nälkä![]()
Et oo ihan ainoo tällä viikolla, jolta oon kuullu valitusta kesäaukioloajoista... Eikös ne kohta lopu? Niinku vkloppuna?![]()
No Luojan kiitos, maanantaina muuttuu ajat normaaliksi. Mutta ei ne sittenkään parhaat mahdolliset ole. Pitääköhän vaihtaa salia?? Ois vaan niin lähellä tuo HG. Paitsi että autolla mä sinnekki meen :jahas:
Mäkin tahdon! Lomadonitsin olen kyllä ansainnut.. tai kaksi... tai kolme :DMun rupes kans heti tekeen mieli donitseja. Grrrllll.... donuts....
edit. Hyvä että meitä on muitakin donitsiholisteja :D
Mäkin tahdon! Lomadonitsin olen kyllä ansainnut.. tai kaksi... tai kolme :D
3 tuntia!
Osta huomenna suoraan 6-pack matkaan ennenkuin starttaatte ja jemmaa niitä muuttolaatikoihin.Oot ansainnu ainaki viis lomadonitsia!
Tuo tuntien laskeminen on kyllä ihan hirveää. Eilen niitä laskeskelin ja about tunnin välein pompin ylösalas kurkkien kelloa, että jokojokojoko?! Viimeiset kaksi tuntia meni kyllä niiiiin hitaasti :D
Osta huomenna suoraan 6-pack matkaan ennenkuin starttaatte ja jemmaa niitä muuttolaatikoihin.
Saat erittäin ahkeran tavaroidenkantaja-purkaja-yhdistelmäketun. Saatan jopa pystyä nuuskuttelemalla suunnistamaan oikeaan osoitteeseen :D
Pitäisikö alkaa laskemaan vartteja, ne menisi nopeammin...
Liityn aivan pian Anonyymit donitsiholistit -kerhoon, kun olen vetänyt viimeiset pari pv luokkaa 3 donitsia per päivä.
Välillä saa ilmaista mättöö kun frendi on kahvilassa duunissa. Tulee suolasta ja makeaa, siellä on oikeastaan kaikki tarpeellinen.
Suolaiset herkut taas jätän suosiolla muille. Viikon päästä taitaakin olla pientä tankkausta tiedossa lomalla. :DLähimpään Arnoldsiin on jotain 60 kilsaa. :( Tekis mieli bagelia ja donitsia... tai siis munkkia. Donitseja en syö, kun niissä ei ole hilloa sisällä. Kinuskinen omenajammy tai kinuskicreme...![]()
Höh, ku ei oo varaa omiinkaan bensoihin tällä hetkellä.^ Maksa bensat niin tuon sullekin...;) :D
Sun kommentties korkeatasoinen älykkyys on aina yhtä säväyttävää.Hillot sulla on housuissa.
Höh, ku ei oo varaa omiinkaan bensoihin tällä hetkellä.
Sun kommentties korkeatasoinen älykkyys on aina yhtä säväyttävää.