Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä tulin lounaalta just ja mulla on nälkä :eek:
Onneksi tuo tila on helppo korjata survomalla hiiliketjuja johonkin kasvojen aukkoon. Ja kyllähän nyt nuoren naisen pitää syödä riittävästi :D

Et oo ihan ainoo tällä viikolla, jolta oon kuullu valitusta kesäaukioloajoista... Eikös ne kohta lopu? Niinku vkloppuna? :)

No Luojan kiitos, maanantaina muuttuu ajat normaaliksi. Mutta ei ne sittenkään parhaat mahdolliset ole. Pitääköhän vaihtaa salia?? Ois vaan niin lähellä tuo HG. Paitsi että autolla mä sinnekki meen :jahas:

No Luojan kiitos, maanantaina muuttuu ajat normaaliksi. Mutta ei ne sittenkään parhaat mahdolliset ole. Pitääköhän vaihtaa salia?? Ois vaan niin lähellä tuo HG. Paitsi että autolla mä sinnekki meen :jahas:

Eipä se sitten tarpeeks lähellä ole jos autolla joutuu menee.. ;D Sali vaihtoo vaa suorilta! :D

Niin kauan on helppoa kun nälkä lähtee syömällä.

-e

Tän päivän lunssi oli aivan liian heppoinen ja lopulle työpäivälle on enää varattu pieni roheiinipatukka ja vettä... :(

Mäkin tahdon! Lomadonitsin olen kyllä ansainnut.. tai kaksi... tai kolme :D

3 tuntia!

Oot ansainnu ainaki viis lomadonitsia!

Tuo tuntien laskeminen on kyllä ihan hirveää. Eilen niitä laskeskelin ja about tunnin välein pompin ylösalas kurkkien kelloa, että jokojokojoko?! Viimeiset kaksi tuntia meni kyllä niiiiin hitaasti :D

Oot ansainnu ainaki viis lomadonitsia!

Tuo tuntien laskeminen on kyllä ihan hirveää. Eilen niitä laskeskelin ja about tunnin välein pompin ylösalas kurkkien kelloa, että jokojokojoko?! Viimeiset kaksi tuntia meni kyllä niiiiin hitaasti :D
Osta huomenna suoraan 6-pack matkaan ennenkuin starttaatte ja jemmaa niitä muuttolaatikoihin.
Saat erittäin ahkeran tavaroidenkantaja-purkaja-yhdistelmäketun. Saatan jopa pystyä nuuskuttelemalla suunnistamaan oikeaan osoitteeseen :D

Pitäisikö alkaa laskemaan vartteja, ne menisi nopeammin...

Osta huomenna suoraan 6-pack matkaan ennenkuin starttaatte ja jemmaa niitä muuttolaatikoihin.
Saat erittäin ahkeran tavaroidenkantaja-purkaja-yhdistelmäketun. Saatan jopa pystyä nuuskuttelemalla suunnistamaan oikeaan osoitteeseen :D

Pitäisikö alkaa laskemaan vartteja, ne menisi nopeammin...

Hahahaa :D Mahtava idea. Pitänee noita muita muuttajia varten pakata myös vaikkapa pekonia, kebabia ja muuta mukavaa sinne laatikoihin.

Laske pyllymäkee, menee kaikkein nopeiten!

Liityn aivan pian Anonyymit donitsiholistit -kerhoon, kun olen vetänyt viimeiset pari pv luokkaa 3 donitsia per päivä.

Mulla lähti perkele diileri alta, ei ole Ardnolsia enää tässä kaupungissa. Ei Hitaat hämäläiset edes kerinnyt löytämään sitä. Teinejä siinä istui/norkoili aina kun kävin ostamassa. veikkaan että teinit ei kantanut sinne tarpeeksi rahaa tai sitten Franchising-yrittäjä Kyllästyi tai meni hermot. Nyt joutuu tyytymään Siwan ja sittarin suklaa+vanilja donitseiin. Yllättäen nekään eivät mitään hirveän pahoja ole:kuola: Välillä saa ilmaista mättöö kun frendi on kahvilassa duunissa. Tulee suolasta ja makeaa, siellä on oikeastaan kaikki tarpeellinen.
Ei siellä kehtaa kuitenkaan joka viikko rampata:D

En tiedä mikä valmistusvirhe on sattunut kohdalleni, mutta en ole koskaan ymmärtänyt mikä niissä donitseissa on hyvää? :D Tai saatika että niihin tulisi himo, ehkä yhden pystyn syömään, mutta sitten alkaa tökkimään pahasti. Kuitenkin muuta makeaa pystyn syömään erittäin hyvin, kuten jäätelöä tai suklaata... :kuola: Suolaiset herkut taas jätän suosiolla muille. Viikon päästä taitaakin olla pientä tankkausta tiedossa lomalla. :D

Lähimpään Arnoldsiin on jotain 60 kilsaa. :( Tekis mieli bagelia ja donitsia... tai siis munkkia. Donitseja en syö, kun niissä ei ole hilloa sisällä. Kinuskinen omenajammy tai kinuskicreme... :kuola:

Kylläpä amerikkalaisen ravintolan uutuustuote oli maittava ja kohtalaisen täyttävä jopa. Nyt maistuisi ruotsalaisperäinen suklaati!

Back
Ylös Bottom