...tut ole. Silloin, kun minä olin nuori, bensa maksoi 1,1 euroa litra...Bensa on aina halpaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...tut ole. Silloin, kun minä olin nuori, bensa maksoi 1,1 euroa litra...Bensa on aina halpaa.
Että voi olla tylsä loma. Hirveä himo olis Lappiin, mutta bensat maksaa liikaa :( Ihan perseestä hengata kotona melkein koko loma...
Tuli brachialin kuteita.. Hemmetti huppari on pienehkö. Täytyy tilata XXL ja farkut ei istu yhtään. En oo hiphopmiäs.
En mäkään taida olla mikään hiphoppari, ahdistaa jos housut valuu päältä! :D Varmaan kiristysnauha vyötäröllä auttaisi asiaa, on muuten hyvät Niken pöksyt niin ei huvittaisi heittää pois.Mittää hotelleja ku joku kätynen halpa hirsimökki tai savottakämppä! Parhautta.Sama, joku pieni reissu tekis mieli heittää mopolla pohjoiseen, menishän tuossa rahaakin tietty kun hotelleissahan sitä yöpyä pitäis yms...
En jaksa ettiä, mutta vanha fiatin mainos "Ajattele millä ajat sitten kun bensa maksaa 2markkaa litra"....tut ole. Silloin, kun minä olin nuori, bensa maksoi 1,1 euroa litra...
Höh. Laita vaikka infoa tähän ketjuun, tai mahdollisesti matkapuhelimeeni.
Mittää hotelleja ku joku kätynen halpa hirsimökki tai savottakämppä! Parhautta.
Lapissa on sen verta vähemmän noita paikkoja, että kannattaa etukäteen katella, ettei joudu puun alle nukkumaan. Autolla matkatessa voi sentään nukkua etupenkillä. :DNo tietty niinkin. Pitäsköhän tommosia etukäteen varailla vai löytyskö tien varresta mainoksia sen verran että muutaman yön pystyis olemaan.. Vähän vaikka norjan rannikkoa samalla kattelis..:D
Lapissa on sen verta vähemmän noita paikkoja, että kannattaa etukäteen katella, ettei joudu puun alle nukkumaan. Autolla matkatessa voi sentään nukkua etupenkillä. :D
Jauhelihaa ja makaronia.
Mä syön päivittäin. Hyvvee.Sitä on nyt pari päivää vedetty, jotakin muuta.
Mä syön päivittäin. Hyvvee.
Ei siihen kyllästy ikään, halpaa ja hyvää ravintoa :D Samoin riisi ja kana, mm-m. Rahka ja kaurahiutaleet, raejuusto ja kaurahiutaleet, mm-m. Bodyruoka paras ruoka.Luulisi kyllästyvän jos aina vetää samaa :D
Mittää hotelleja ku joku kätynen halpa hirsimökki tai savottakämppä! Parhautta.