Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itsellä vähän samanlainen tuntemus suolessa. Jännittää mitä sieltä tulee.

Pahoittelen, tuo akuutti hätäni väistyi. Päivitän kyllä tilannetta, jos tarvii käydä vielä tarpeilla (mitä veikkaan).

Hitto pakko pitää lepopäivä huomenna. Mä oon ihan poikki nyt..

Minä taidan olla idiootti. Söin rahkaa ja nauroin vedet silmissä näille kuville.

032fe_advice-animals-memes-lawyer-dog-fixing-to-retire-soon.jpg

CreeperPug-31468.jpg

129003901224963023.jpg

Siis ei vittu miten voi repeillä näin paljon näin tyhmille kuville? :D :D

Täällähän puhutaan pelkkää paskaa..!

Eilisestä siivouspäivästä ja tän päiväisestä pitkästä työpäivästä johtuen jää parit treenit väliin. Onneksi kohta on viikonloppu nii pääsee puntillekin. Millanes paikka mahtaa olla Turun m & m, jos kävis kuikuilemassa..?

Ihan törkeä ummetus, jossei kikkareitä kohta saa pungettua ulos, joutuu varmaan tekeen samat kuin alaraaja halvaantuneet:hyper:

Otin aivan liian rohkean kulauksen vastakeitettyä kuumaa kahvia ja poltteli mahassa hätäsen paniikkinielemisen jälkeen niin perkeleesti että meinas tulla paskat housuu.

Pariin päivään ei ole ehtinyt pakkikselle, mutta eipä nämä jutut ole sillä aikaa mihinkään muuttuneet:lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itse kävin eilen viidesti paskalla. Eikä ollut edes ripuli. Semmosta puoli löysää, ja hirveästi ilmaa vatsassa.

^ Joko tuli?

Ei tullu. Tuli vaan tosi haiseva pieru.

Pahoittelen, tuo akuutti hätäni väistyi. Päivitän kyllä tilannetta, jos tarvii käydä vielä tarpeilla (mitä veikkaan).

Höh. Laita vaikka infoa tähän ketjuun, tai mahdollisesti matkapuhelimeeni.

Olut aukaistu "rankan" työp0äivän jälkeen. Jos sitä huomenna hiukan ottelis. Jos sais senverran vedettyä vinttiä pimeeks et unohtais sen syömishaasteen ni vois olla hyvä :D

Tai no vois kyllä ihan tämän työpäivänki unohtaa..

olut aukaistu "rankan" työp0äivän jälkeen. Jos sitä huomenna hiukan ottelis. Jos sais senverran vedettyä vinttiä pimeeks et unohtais sen syömishaasteen ni vois olla hyvä :d

tai no vois kyllä ihan tämän työpäivänki unohtaa..

oikein!

Olut aukaistu "rankan" työp0äivän jälkeen. Jos sitä huomenna hiukan ottelis. Jos sais senverran vedettyä vinttiä pimeeks et unohtais sen syömishaasteen ni vois olla hyvä :D

Tai no vois kyllä ihan tämän työpäivänki unohtaa..

Ei tee mieli yhtään olutta kyllä nyt. Johtuu varmaan eilisestä pubireissusta. Silti tänään olisi joku päätösseremonia, jossa on juomaa talon piikkiin, niin pakko tässä on kohta ruveta tekemään olutta mieli.

Työpäivä pulkassa ja kotia kohti. Salitreenitkin pitäisi käydä vääntämässä. :) Onneksi kohta on viikonloppu! :dance2:

Back
Ylös Bottom