Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä väsyttää... Koira jahtasi jotain jäniksiä unissaan ja herätti mut vähän väliä potkimalla. Tosin kyllästyin ja työnsin sen sitten alas sängyltä aamuyöstä. Tais suuttua kun jäi lattialle nukkumaan :D Vaikka löytyhän toi sitten taas aamulla jostain haarovälistä lämmittelemästä.

Luin varmaan kolme kertaa, että Kaira :D

Nih. Flunssa on menossa pois, mut hiitaasti. :jahas: Ei taia vielä tänäänkään uskaltautua salille rehkimään. Toivottavasti sit huomenna. Energiaa alkais kyllä olemaan vaiks kui. Kun nyt vaan poistuis tää kaikki lima tuolta rööreistä.

Nih. Flunssa on menossa pois, mut hiitaasti. :jahas: Ei taia vielä tänäänkään uskaltautua salille rehkimään. Toivottavasti sit huomenna. Energiaa alkais kyllä olemaan vaiks kui. Kun nyt vaan poistuis tää kaikki lima tuolta rööreistä.
Itsellä kanssa hirveetä flunssaa. Täytyis päästä jo salille, mutta ei viitsi ottaa sitä riskiä, että saa jonkun jälkitaudin.

Ahahha, onneksi nautin täällä vielä tervettä kunnioitusta. Yksi työkaveri ihan pokalla otti taululta MUN pinkin magneetin ja laittoi sen oman taskinsa päälle. Koko tiimi älähti yhteen ääneen että heiheihei toi on vaarallista, älä koske sen magneetteihin!! :lol2:

Koira nukkuu ihan niinkuin nainenkin! Mitäs muuta siellä sängyssä nyt tekisi? Paneminenkin kuluttaa kohtuuttomasti kaloreita ja vie aikaa lihaksille tärkeästä yöunesta. Testotasotkin tippuu ku laukee jaa kaikkea muuta ikävää... ;(

Itse nukkusin enemmin koiran kanssa samassa sängyssä, kuin naisen. Eipähän menisi panemiseksi.
Tosin saattaa se yöuni häiriintyä sittenkin, pääsin nimittäin yöllä about 1 aikaan koiran kanssa lenkille kun vinkui ovella :jahas: Tosin se ei nyt tohon nukkumispaikkaan liity, kun ko. koira nukkuu eteisessä.

Tosin saattaa se yöuni häiriintyä sittenkin, pääsin nimittäin yöllä about 1 aikaan koiran kanssa lenkille kun vinkui ovella :jahas: Tosin se ei nyt tohon nukkumispaikkaan liity, kun ko. koira nukkuu eteisessä.

Ehkä se johtuu siitä, kun koirasi nukkuu eteisessä. Otat sen viereen sänkyyn, niin eihän se malta yöllä edes pissille lähteä, kun on niin mukavat oltavat.

Ehkä se johtuu siitä, kun koirasi nukkuu eteisessä. Otat sen viereen sänkyyn, niin eihän se malta yöllä edes pissille lähteä, kun on niin mukavat oltavat.
Näin sen täytyy olla. Muuten se vois tullakin, mutta en halua sänkyyn niitä sen punkkikavereita.

Huomentapäivää.
Olipahan levoton yö. Tai pelottava. Satuin nimittäin näkeen untakin siitä, että roikuin täällä jauhamassa sitä itseään. Ehkä alitajunnalla on jotain sanottavaa mun ajankäytöstä :rolleyes:

Se olis tänään parin pakollisen taukopäivän jälkeen taas salin vuoro. Säälittävää räpellystähän se on, mutta tyhjää parempi kai kumminkin.

No joo yleisesti olet tietenkin oikeassa. On noita koiria ollut perheessä monia ja monenlaisia. Tää terrieri on ainut joka sänkyyn on päässyt. Ei minkäännäköisiä ongelmia sen kanssa :)
Oma staffi oli sellanen, ettei sen kanssa voinu kuvitellakaan nukkuvansa samassa sängyssä. Ihan nuorena se otti joskus oikeudekseen aamusella, kun ex oli lähteny aamuvuoroon, tunkea jalkopäähän, mutta sai kyllä lähdöt aina heti kun mä sen hiffasin. Sellanen taistelumakkara ei ollu kauheen kiva säärien päällä nukkumassa, vaikka se soffalla sylissä olikin ihan ihana. Aika nopeesti kaveri kyllä oppi siihen, että me ei nukuttu sen pedissä eikä se meidän.

Taitaa tulla löysät kohta.

Boosteri vedetty naamaan. Pakko on kai lähteä salille.

Tekis mieli lorvia sängyssä koko päivä. Onneksi mulla ei oo läppäriä eikä telkkaria, niin ei jaksa lorvia makkarissa...

Back
Ylös Bottom