Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaahas. Kävin sitten tylsyyteeni hieman shoppailemassa. Jatkojohtoa ja valaisinta. Jospa nyt pimeydessä näkisi jottain! Kyllähän se on ihan jees arvaillakkin mitä pimeässä tekee, mut jätetään yllätysmomentit johonkin muuhun hauskaan. :D

Virität stroboa tupareihin? Arvostan.

Virität stroboa tupareihin? Arvostan.

Joo täällä on oikeat megabileet lauantaina. :D Ja suahan harmittaa, ettet pääse. :evil:

Ai keisari on täällä taas puheenaiheena. Örgh, oli tiukat väännöt kyllä kun kaverin kanssa hakattiin GT5:sta. Pussillinen sipsiä ja levy suklaata meni siinä taistelun tuoksinassa!

Minkä ihmeen koirankopin olet menny vuokraamaan? Ajatelkaa positiivisesti: ainakaan ei törmääminen satu.

Luin, että kutukopin. :lol2: Maha mahaa vasten, onpa tunnelmallista. :D

Mul on sen verran iso maha etten yletä edes halaamaan ketään. hehe

Kehosi vanki. :(

Tai sitten liian lyhyet kädet. Sitä voi ainakin käyttää tekosyynä: "Ei tää mun kessi, mut nää lyhyet kädet".

Tai sit vaan pitää sanoa kaikille potentiaalisien halauksen kohteiden kohdalla että ottavat mut takaa päin.

Kerrohan sitten, mitä teit, niin voisi kokeilla itsekin viikonloppuna.
Hornetit + kurkut dipattu siihen sweet chili juttuun ja kurlattu pepsillä alas :D Suosittelen!

Joo täällä on oikeat megabileet lauantaina. :D Ja suahan harmittaa, ettet pääse. :evil:
Olenkohan tulossa sinne, koska en tiedä missä "the kekkerit" on, mutta olen sinne menossa :D Millä koodilla mä tunnistan sut, jos olen oikeassa paikassa?

Olenkohan tulossa sinne, koska en tiedä missä "the kekkerit" on, mutta olen sinne menossa :D Millä koodilla mä tunnistan sut, jos olen oikeassa paikassa?

Tuparit on privabileet, mutta jatkoilemaan kai lähdemmä kaupunkia kohden, ehkä suuntana Amarillon alakerta tai joku istuskelumesta. :D Blondiudesta tunnistaa. :rolleyes:

Tuparit on privabileet, mutta jatkoilemaan kai lähdemmä kaupunkia kohden, ehkä suuntana Amarillon alakerta tai joku istuskelumesta. :D Blondiudesta tunnistaa.

No sulle ei ole vain kuokkavieraista vielä kerrottu :D Laitat valkean ruusun koristelemaan jtn kampausta, niin lupaan tulla vetämään hihasta. Jos vain satutaan samaan mestaan..
E: Niitä blondeja voi olla rillossa jokunen :D

No sulle ei ole vain kuokkavieraista vielä kerrottu :D Laitat valkean ruusun koristelemaan jtn kampausta, niin lupaan tulla vetämään hihasta. Jos vain satutaan samaan mestaan..
E: Niitä blondeja voi olla rillossa jokunen :D

Kuokkikset piristää joskus iltaa. :D Jaa-a, ehkä jonkun harmaa-mustan pikkumekon vetäisen päälle (kaikki stalkkaa mut sitten). :lol2:

Jännittäjä! Voisit tanssia tuon Gangnam stylen mukaan? Lupaan tulla siihen vierelle "ratsastaan" :lol2:

Ehkä mä vedän jotain muita tanssiaskelia mieluummin, mutta tanssilattialta voi mut bongata joka tapauksessa. :D

Oh, päivä vaihtui. ->

Tiskillä nähdään!

Let's see. ;)

Back
Ylös Bottom