Daiina
Blondeista blondein
Odotahan vain kunhan päästään laivaan!
Joudut kyllä pettymään. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Odotahan vain kunhan päästään laivaan!
Jaahas. Kävin sitten tylsyyteeni hieman shoppailemassa. Jatkojohtoa ja valaisinta. Jospa nyt pimeydessä näkisi jottain! Kyllähän se on ihan jees arvaillakkin mitä pimeässä tekee, mut jätetään yllätysmomentit johonkin muuhun hauskaan. :D
Virität stroboa tupareihin? Arvostan.
Joo täällä on oikeat megabileet lauantaina. :D Ja suahan harmittaa, ettet pääse. :evil:
Et sää mahu sisään, kun sun kaljamahas on niin iso jo.Totta. Äkkiä varaamaan lentoja, niin ehdin vielä sinne.
Et sää mahu sisään, kun sun kaljamahas on niin iso jo.
:lol2: No jos minä huutelen ulkopuolelta? Parempi sekin on kun ei mitään.

Et sää mahu sisään, kun sun kaljamahas on niin iso jo.
Eikä varsinkaan Ephen.

Mun kämpän neliöt ei riitä Kriden mahalle...
Mun kämpän neliöt ei riitä Kriden mahalle...
Minkä ihmeen koirankopin olet menny vuokraamaan? Ajatelkaa positiivisesti: ainakaan ei törmääminen satu.
Mul on sen verran iso maha etten yletä edes halaamaan ketään. hehe
Mul on sen verran iso maha etten yletä edes halaamaan ketään. hehe
Tai sitten liian lyhyet kädet. Sitä voi ainakin käyttää tekosyynä: "Ei tää mun kessi, mut nää lyhyet kädet".
Hornetit + kurkut dipattu siihen sweet chili juttuun ja kurlattu pepsillä alas :D Suosittelen!Kerrohan sitten, mitä teit, niin voisi kokeilla itsekin viikonloppuna.
Olenkohan tulossa sinne, koska en tiedä missä "the kekkerit" on, mutta olen sinne menossa :D Millä koodilla mä tunnistan sut, jos olen oikeassa paikassa?Joo täällä on oikeat megabileet lauantaina. :D Ja suahan harmittaa, ettet pääse. :evil:
Olenkohan tulossa sinne, koska en tiedä missä "the kekkerit" on, mutta olen sinne menossa :D Millä koodilla mä tunnistan sut, jos olen oikeassa paikassa?

Tuparit on privabileet, mutta jatkoilemaan kai lähdemmä kaupunkia kohden, ehkä suuntana Amarillon alakerta tai joku istuskelumesta. :D Blondiudesta tunnistaa.
No sulle ei ole vain kuokkavieraista vielä kerrottu :D Laitat valkean ruusun koristelemaan jtn kampausta, niin lupaan tulla vetämään hihasta. Jos vain satutaan samaan mestaan..
E: Niitä blondeja voi olla rillossa jokunen :D
Jännittäjä! Voisit tanssia tuon Gangnam stylen mukaan? Lupaan tulla siihen vierelle "ratsastaan" :lol2:kaikki stalkkaa mut sitten :lol2:
Jännittäjä! Voisit tanssia tuon Gangnam stylen mukaan? Lupaan tulla siihen vierelle "ratsastaan" :lol2:
Tiskillä nähdään!