Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään onkin lepopäivä, mitähän sitä keksisi? Ehkäpä jumitan koneella!
Oispa jo perjantai.. pitkästä aikaa pääsee tuulettuun ja tarkotus tehä se huolella eli mahtaa olla pitkä toi pe-su yö :dance2:
Korkeanpaikan leiri ennen laivaa. Iteki varmaa pitää vähän täs välis ottaa muuten en pysty juomaan enää ikinä mitään.
Haha, mun itsemurhahakuinen työkaveri tuli VARTIN myöhässä mun palaveriin ja katsoin sitä niin murhaavasti, että se kysyi saanko ottaa kuvan tosta ilmeestä niin muistan ensi kerralla olla riskeeraamatta henkeäni:lol2: Erittäin hyvä idea.
Selvinpäin Tallinnaan ja takaisin!
Korkeanpaikan leiri ennen laivaa. Iteki varmaa pitää vähän täs välis ottaa muuten en pysty juomaan enää ikinä mitään.
Illaksi odottaa tuliset hornetit ja niitä vois sotkea johonkin tuliseen dippiin. Kaveriksi voisi silppoa kurkkua.
. Sitten piti tietysti nopeasti siivota kämppä ja hoitaa tiskit, mennä palaveriin, nyt taas kotona pyykinpesua ja muuta pientä puuhaa. Jos huomenna ottaisi vähän rauhallisemmin, kunhan aamutreenin vaan jumppailee ensin.
Voehan persus. Tuunkohan mää kippeeks?
Voip olla! Ite tässä jo seittämättä viikkoo kipeenä, mutta silti reeni kulkee! Nyt ei tosin oo ku satunnaista yskää enää, mutta kai seki lasketaan.
Perhana ku väsyttää! Saakelin täyskuu ku valvotti koko viime yön...
Mä herään melkein joka yö 1:42 vessaan, miten voi olla noin tarkka sisäinen kello???