Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se olis varmaan seuraavaksi ohjelmanumerossa siesta. Eihän sitä muuten jaksa päiviä viettää koululla ja sen lisäksi riekkua yömyöhään.

Selkä/olkapäät jumpattu.. dietti sujuu hyvin.. Nyt kanaa ja kasviksia naamaan.. sit unet :)

- - - Updated - - -

Selkä/olkapäät jumpattu.. dietti sujuu hyvin.. Nyt kanaa ja kasviksia naamaan.. sit unet :)

Tänään onkin lepopäivä, mitähän sitä keksisi? Ehkäpä jumitan koneella!

Lepopäivä, kävin uimassa ja jumitan koneella! :D

Okei, lähen kohta jonnekki tonne ulos... Ei kovin levolta tunnu.

Tulee ens kuus lisää palakkaa. Oon nimittäin töis.

Oispa jo perjantai.. pitkästä aikaa pääsee tuulettuun ja tarkotus tehä se huolella eli mahtaa olla pitkä toi pe-su yö :dance2:

Oispa jo perjantai.. pitkästä aikaa pääsee tuulettuun ja tarkotus tehä se huolella eli mahtaa olla pitkä toi pe-su yö :dance2:

Korkeanpaikan leiri ennen laivaa. Iteki varmaa pitää vähän täs välis ottaa muuten en pysty juomaan enää ikinä mitään.

Haha, mun itsemurhahakuinen työkaveri tuli VARTIN myöhässä mun palaveriin ja katsoin sitä niin murhaavasti, että se kysyi saanko ottaa kuvan tosta ilmeestä niin muistan ensi kerralla olla riskeeraamatta henkeäni:lol2: Erittäin hyvä idea.

Haha, mun itsemurhahakuinen työkaveri tuli VARTIN myöhässä mun palaveriin ja katsoin sitä niin murhaavasti, että se kysyi saanko ottaa kuvan tosta ilmeestä niin muistan ensi kerralla olla riskeeraamatta henkeäni:lol2: Erittäin hyvä idea.

Ja facebookkiin profiilikuvaksi..

Selvinpäin Tallinnaan ja takaisin!

Näin saattaa käydä jossei yhtää ota. 30 päivää takana ja sinä aikana 2 tuoppia olutta, thats all. Ja ne 2 tuoppiaki join pakon sanelemana madden konzertos

Korkeanpaikan leiri ennen laivaa. Iteki varmaa pitää vähän täs välis ottaa muuten en pysty juomaan enää ikinä mitään.

Juu tulee kyl tarpeesee vähä reenata ennen risteilyä tosiaan ettei heti lopu meno ku muutaman sihijuoman saa tuhottua. En edes muista koska ois ollu näin kuiva kesä juhlimisien suhteen..

Illaksi odottaa tuliset hornetit ja niitä vois sotkea johonkin tuliseen dippiin. Kaveriksi voisi silppoa kurkkua.
Mun oma finnkino teatteri esittää kuulemma:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kerrankin olen ollut ahkerana... :D Ensin leivoin noin 50 korvapuustia töihin, välissä huitasin aamuaerobiset ja juoksin kauppaan hakemaan lisää jauhoja (kaulinkin piti ostaa :face:). Sitten piti tietysti nopeasti siivota kämppä ja hoitaa tiskit, mennä palaveriin, nyt taas kotona pyykinpesua ja muuta pientä puuhaa. Jos huomenna ottaisi vähän rauhallisemmin, kunhan aamutreenin vaan jumppailee ensin. :)

Ja ihan kohta pääsee lomailemaan! :haart: :dance: Maanantaille on lento varattuna, ei malttaisi odottaa.

Voip olla! Ite tässä jo seittämättä viikkoo kipeenä, mutta silti reeni kulkee! Nyt ei tosin oo ku satunnaista yskää enää, mutta kai seki lasketaan.

Perhana ku väsyttää! Saakelin täyskuu ku valvotti koko viime yön...

Mä en oo nukkunu varmaa viikkoon kunnolla. Viime yönä heräsin puol 3.. Hermothan täs menee. Vihaan laihiksia kun ei pysty nukkuu.

Back
Ylös Bottom