Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No huhhuh :D Mä en siis ole kauhean tottunut pokailuihin tai mihinkään stalkkerointeihin. Ei oo tullu vastaan aiemmin. Ihan tosiaan propsit nakkaan siitä uskalluksesta, että kun näkee jonkun joka jää mieleen niin tekeekin asialle jotain eikä vaan huutorunkkaa vessan nurkassa (okei, nyt tuli epämiellyttäviä mielikuvia). Naurahdin vaan sille mielikuvalle ku vedin ite sillon illalla tosiaan kaupassa ihan vaan farkuissa ja mustassa hupparissa, huppu tiukasti päässä ja oon varmaan näyttäny ihan kajahtaneelta. Silti jääny jolleki mieleen. Mullahan tää tilanne ratkee tosiaan tosi napakasti siihen, että oon muuttamassa paikkakunnalta ja on vähän tota kumppanintynkääkin mietittynä alustavasti. Mut onhan se tavallaan imartelevaa.

Mut sä oot kyllä jääny ihan pakkomielteeksi sille mimmille jos se on neljä vuotta sua kytänny :D

Onhan se saattanut sua nähdä aiemminkin ja nyt päättänyt tarttua sitten toimeen?

Niin, on se mulla vieläkin kaverina facebookissa ja satunnaisesti jutellaan siellä. On sillä lapsikin nykyään. En kai mä kovin pahaksi pakkomielteeksi ole voinut jäädä? :D Varmaan ollut ihan puhdasta sattumaa se kaveripyynnön tuleminen. Toisin kuin erään toisen tapauksen kohdalla...

...facebookiin liittymispäivänä oli tullut myös kaveripyyntö eräältä eksältä, jonka kanssa olin puhunut viimeksi 3 vuotta ennen sitä. Itse asiassa juurikin sama henkilö, jonka kanssa seurustelin parin kuukauden ajan tämän stalkkausepisodin tapahtuessa. Ero tapahtui muistaakseni syyskuussa 2004 ilman mitään suurempaa draamaa. Keväällä 2005 naikkonen haki opiskelemaan Hämeenlinnaan, ainoa syy taisi olla se että asuin siellä. Hän itse asui 300 kilometrin päässä eikä muita tuttuja HML seudulla ollut ja periaatteessa hänellä oli jo vastaava tutkinto kuin mihin oli hakemassa.

Sain myöhemmin myös selville, että tyttö oli viettänyt syksy 04 - kevät 05 välillä pari viikonloppua mun vanhempien luona, jotain shoppailureissua äitini kanssa yms. Siis WTF? Olis ollut ihan kiva, jos edes veljet olisi siitä jotain maininneet. Porukoita se oli varmaan kieltänyt kertomasta. Sain myöhemmin yhden kaverin kautta selville, että se oli ollut siellä. :jahas:

Nykyään tulee jokaisena syntymäpäivänä, jouluna ja joskus nimipäivänäkin toivotukset tekstarilla. Ja facebookiin tulee aina kaveripyyntö kun hylkää edellisen. 8 vuotta erosta ja viimeksi olen puhunut sen kanssa yli 7 vuotta sitten, joten ihan kiitettävää sinnikkyyttä. Sen verran olen facebookista stalkannut, että mies ja lapsia näyttäisi löytyvän.

Creepy!

- - - Updated - - -

No hiilivaunu nyt on niin saakelin komea mies että hätäkös tuolla :D
Noh noh..

Ois pitäny sen hupiparran ni ois ollu parempi, se oli oikeesti aika hieno ilmestys!

Hetkinen, mistä sä tiedät ettei mulla ole sitä enää? Stalkkeri!!

Mulla ei oo yhtäkää exää fb kaverina ja kaikki on facebookissa. Luojan kiitos sukunimi on vaihtunu ja nää tuskin tietää sitä :D

Hmm, tulipa selvitettyä miksi ostetussa pyyheliinassa oli tarra "irroita varovasti". Repäsin sen ja joku langan pätkähän sieltä alkoi purkaantua oikein valtoimenaan. :jahas: :blondi:

Perus. Naiset tekee aina juuri päinvastoin kuin sanotaan.

No minä ainakin. :vastarannanmirri: Uteliaisuus ajaa tuhoon.

Totta, pysyy vielä söpöisenä :)

No sinuu sais lyödä kyllä tosi lujaa ja viis vuotta putkeen ennen ku alkaisit edes rahtusen menettää söpöyttäsi.

Ny syömään ja papruasioiden hoitoon yliopistolle. Josko nää turhat tilpehöörit sais pois alta niin voi rauhas keskittyy pelkkään pakkaamiseen.

Hmm, tulipa selvitettyä miksi ostetussa pyyheliinassa oli tarra "irroita varovasti". Repäsin sen ja joku langan pätkähän sieltä alkoi purkaantua oikein valtoimenaan. :jahas: :blondi:

Tarran ainoa tarkoitus oli varoittaa ko. tarran irroittamisesta? Oh, the irony! :lol2:

Tarran ainoa tarkoitus oli varoittaa ko. tarran irroittamisesta? Oh, the irony! :lol2:

Niimpä. Oh shit Sherlock.

Uimaan kai täytyis lähteä, kun kohta on siivous pulkassa. ->

Mulla ei oo yhtäkää exää fb kaverina ja kaikki on facebookissa.
Ei oo muuten mullakaan tällä hetkellä, kun aloin oikein asiaa miettimään. Tosin pari ei edes ole koko naamakirjassa niin ei ole tarttenut miettiäkään :rolleyes:

No sinuu sais lyödä kyllä tosi lujaa ja viis vuotta putkeen ennen ku alkaisit edes rahtusen menettää söpöyttäsi.
Aaw :) Tähän kun saisi vielä pari halausta niin jaksaa loppuviikon ja sitten lomalle.com!

Piristi päivää taas nähdä pari juoppoo kaupas :lol2:

Toisella karvalakki pääs ja kauhee parta ja alkaa kehuu naismyyjälle et "mun naapuri on käyny hierojakoulun, voisin joskus hieroo sun hartioita ku ne on jumis" kaikkia alko hymyilyttää ja naurattaa, sitte menin pihalle ni sama mies osotti työhousuis olevaa puukko et "eihän tuo saa olla näkyvis, lainaas mulle vähän sitä", en lainannu :D

Joku nainen pyöritteli Hervannan bussin edessä sinisellä Subarulla. Oliko se Sanze?

Teinpäs juuri täysjyväpastaa ja kanajauhelihakastikkeen, tuli vähän laimean makuista. Noh, kunhan päivällinen on sulanut niin lähden tunnin pyörälenkille, jotenkin tönkkö olo kun joutui istumaan koko työpäivän.

Back
Ylös Bottom