Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tj6

- - - Updated - - -

oottekos muuten käyneet urheiluhierojalla hierotuttamassa rintalihaksia tai olkapäitä?

Kun noita aikoja varailee, niin löytyy esimerkeistä kaikenlaista niska-hartiaa, alaselkä-pakaraa ja käsihierontaa, mutta ei mitään mainintaa tisseistä :D

oottekos muuten käyneet urheiluhierojalla hierotuttamassa rintalihaksia tai olkapäitä?

Kun noita aikoja varailee, niin löytyy esimerkeistä kaikenlaista niska-hartiaa, alaselkä-pakaraa ja käsihierontaa, mutta ei mitään mainintaa tisseistä :D
Juu olen, kahdella eri hierojalla. Toinen osas hommansa, toinen ei. Varsinkin pieni pysty rintalihas (ei oo virallinen termi :D ) on kuuleman mukaan sellainen, jota ei juuri pysty venyttelemään itse, joten ainoa mahdollinen lihashuolto siihen on hieronta tai kylmä/kuumahoito. Toiselta hierojalta kysyin, että tää ei taida olla yleisin paikka mitä ihmiset tulee hierotuttamaan, mutta hän sanoi että itse asiassa hieroo aika paljon ko. seutua erityisesti punttiharrastaja-asiakkailla.

Juu olen, kahdella eri hierojalla. Toinen osas hommansa, toinen ei. Varsinkin pieni pysty rintalihas (ei oo virallinen termi :D ) on kuuleman mukaan sellainen, jota ei juuri pysty venyttelemään itse, joten ainoa mahdollinen lihashuolto siihen on hieronta tai kylmä/kuumahoito. Toiselta hierojalta kysyin, että tää ei taida olla yleisin paikka mitä ihmiset tulee hierotuttamaan, mutta hän sanoi että itse asiassa hieroo aika paljon ko. seutua erityisesti punttiharrastaja-asiakkailla.
Joo. Kireyttä mullakin on juuri tuolla seudulla. Olkapäät vetää eteen ja sitä rataa.

Ite saa jotenkuten availtua paikkoja kun rullaa lattialla mahallaan tennispallon päällä, mutta nyt ajattelin jos kävisi ihan kunnolla hierotuttamassa :)

Meen hierottavaksi urheiluhierojaopistoon, eli sieltä saattaa tulla ihan minkätasoinen hieroja tahansa :D

Mulla ainakin on otettu aina niska-hartiaseudun hieronnan yhteydessä myös olkapäät.
Rinta pitäis seuraavaksi ottaa... se on aina yhtä nautinnollista...

Mutta varaat ajan ja sanot että erityisesti olkapäät ja rinta tarttis hieroa.
Ajan mukaan ne pääasiassa sen hinnan sit kuitenkin katsoo käsittääkseni vaikka noita ei hinnastossa olekaan :)

Huomenia. Vappaapäivä.

¨

Siivouspäiväkin. :face:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Taidan tänään vain maata koko päivän vain siksi, että joudun huomenna koulun penkille, keskellä palkallista lomaa! :( :D

Mutta huomennapa pääsee pitkästä aikaa kaivamaan jazztossut kaapista. :dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei mulle ollu kyl näin käyny ennen. Nyt on. Lukeudun "kaikkiin". Jei?

Hieno fiilis, eikö vaan? :)

Tuohan oli oikeasti melko hämmentävä tapahtuma, ainakin mulla. Tuli tekstari "Moi, asutko sä paikassa X ja onko sulla X-mallinen auto? Oon nähnyt sut ajelemassa Hämeenlinnassa". Hetken aikaa tuli mietittyä, että mikähän juttu tää oikein on. Ihan nätti ja mukava tyttöhän sieltä paljastui ja täytyy antaa propsit uskalluksesta. Seurustelin silloin, joten mitään kaupungilla/baarissa juttelua kummempaa ei ikinä ollut.

Muistini mukaan tuo oli 2004 ja liityin facebookiin 2008. Muutaman tunnin kuluessa oli tullut kaveripyyntö tuolta samalta. Pisti miettimään kuinka ahkerasti se mun nimeä sieltä oikein haki. :D Yhtään yhteistä kaveriahan tuolloin ei luonnollisesti ehtinyt vielä olla, kun olin vasta liittynyt.

Hieno fiilis, eikö vaan? :)

Tuohan oli oikeasti melko hämmentävä tapahtuma, ainakin mulla. Tuli tekstari "Moi, asutko sä paikassa X ja onko sulla X-mallinen auto? Oon nähnyt sut ajelemassa Hämeenlinnassa". Hetken aikaa tuli mietittyä, että mikähän juttu tää oikein on. Ihan nätti ja mukava tyttöhän sieltä paljastui ja täytyy antaa propsit uskalluksesta. Seurustelin silloin, joten mitään kaupungilla/baarissa juttelua kummempaa ei ikinä ollut.

Muistini mukaan tuo oli 2004 ja liityin facebookiin 2008. Muutaman tunnin kuluessa oli tullut kaveripyyntö tuolta samalta. Pisti miettimään kuinka ahkerasti se mun nimeä sieltä oikein haki. :D Yhtään yhteistä kaveriahan tuolloin ei luonnollisesti ehtinyt vielä olla, kun olin vasta liittynyt.

No huhhuh :D Mä en siis ole kauhean tottunut pokailuihin tai mihinkään stalkkerointeihin. Ei oo tullu vastaan aiemmin. Ihan tosiaan propsit nakkaan siitä uskalluksesta, että kun näkee jonkun joka jää mieleen niin tekeekin asialle jotain eikä vaan huutorunkkaa vessan nurkassa (okei, nyt tuli epämiellyttäviä mielikuvia). Naurahdin vaan sille mielikuvalle ku vedin ite sillon illalla tosiaan kaupassa ihan vaan farkuissa ja mustassa hupparissa, huppu tiukasti päässä ja oon varmaan näyttäny ihan kajahtaneelta. Silti jääny jolleki mieleen. Mullahan tää tilanne ratkee tosiaan tosi napakasti siihen, että oon muuttamassa paikkakunnalta ja on vähän tota kumppanintynkääkin mietittynä alustavasti. Mut onhan se tavallaan imartelevaa.

Mut sä oot kyllä jääny ihan pakkomielteeksi sille mimmille jos se on neljä vuotta sua kytänny :D

Mullahan tää tilanne ratkee tosiaan tosi napakasti siihen, että oon muuttamassa paikkakunnalta ja on vähän tota kumppanintynkääkin mietittynä alustavasti.

Ilmankos sinua ei ole näkynyt sinkkuketjussa. :)

No hiilivaunu nyt on niin saakelin komea mies että hätäkös tuolla :D

Ilmankos sinua ei ole näkynyt sinkkuketjussa. :)

No niin no niin. Ei nyt lähetä vielä keuliin. En mä siellä paljon jaksanu enää pyöriä, samaa paskaa ja samassa paskassa sitä pyöris sitten itekin. Ei siis mitään ihmisiin liittyvää, vaan se yleinen nillitys :D

No hiilivaunu nyt on niin saakelin komea mies että hätäkös tuolla :D

Ois pitäny sen hupiparran ni ois ollu parempi, se oli oikeesti aika hieno ilmestys!

Ois pitäny sen hupiparran ni ois ollu parempi, se oli oikeesti aika hieno ilmestys!

No niin.. tää on niin tätä. Mäkin ajoin parran pois kun voisin näyttää kuulemma paremmalta ilman partaa. Ja väärin meni jälleen kerran. Noh vaihtelu virkistää. Sama varmaan olis tukankin kanssa, joku sanoo että parempi kaljuna, niin eipäs olekaan. Ikinä ei oo hyvä :D

Mä hieron usein vaimokkeen selän ja hartiat ja ne isot pystyt rintalihakset varsinkin:hyper:

Back
Ylös Bottom