Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu olen, kahdella eri hierojalla. Toinen osas hommansa, toinen ei. Varsinkin pieni pysty rintalihas (ei oo virallinen termi :D ) on kuuleman mukaan sellainen, jota ei juuri pysty venyttelemään itse, joten ainoa mahdollinen lihashuolto siihen on hieronta tai kylmä/kuumahoito. Toiselta hierojalta kysyin, että tää ei taida olla yleisin paikka mitä ihmiset tulee hierotuttamaan, mutta hän sanoi että itse asiassa hieroo aika paljon ko. seutua erityisesti punttiharrastaja-asiakkailla.oottekos muuten käyneet urheiluhierojalla hierotuttamassa rintalihaksia tai olkapäitä?
Kun noita aikoja varailee, niin löytyy esimerkeistä kaikenlaista niska-hartiaa, alaselkä-pakaraa ja käsihierontaa, mutta ei mitään mainintaa tisseistä :D
Joo. Kireyttä mullakin on juuri tuolla seudulla. Olkapäät vetää eteen ja sitä rataa.Juu olen, kahdella eri hierojalla. Toinen osas hommansa, toinen ei. Varsinkin pieni pysty rintalihas (ei oo virallinen termi :D ) on kuuleman mukaan sellainen, jota ei juuri pysty venyttelemään itse, joten ainoa mahdollinen lihashuolto siihen on hieronta tai kylmä/kuumahoito. Toiselta hierojalta kysyin, että tää ei taida olla yleisin paikka mitä ihmiset tulee hierotuttamaan, mutta hän sanoi että itse asiassa hieroo aika paljon ko. seutua erityisesti punttiharrastaja-asiakkailla.

Mulla ainakin on otettu aina niska-hartiaseudun hieronnan yhteydessä myös olkapäät.oottekos muuten käyneet urheiluhierojalla hierotuttamassa rintalihaksia tai olkapäitä?
Kun noita aikoja varailee, niin löytyy esimerkeistä kaikenlaista niska-hartiaa, alaselkä-pakaraa ja käsihierontaa, mutta ei mitään mainintaa tisseistä :D

Pakkauspäivä. Vuokranantajakin oikaisi paperiasiat ja homma hanskassa. Mut mihis laatikkoon mä ne hanskat pakkasin?

Vedä käteen![]()
Ei mulle ollu kyl näin käyny ennen. Nyt on. Lukeudun "kaikkiin". Jei?

Hieno fiilis, eikö vaan?
Tuohan oli oikeasti melko hämmentävä tapahtuma, ainakin mulla. Tuli tekstari "Moi, asutko sä paikassa X ja onko sulla X-mallinen auto? Oon nähnyt sut ajelemassa Hämeenlinnassa". Hetken aikaa tuli mietittyä, että mikähän juttu tää oikein on. Ihan nätti ja mukava tyttöhän sieltä paljastui ja täytyy antaa propsit uskalluksesta. Seurustelin silloin, joten mitään kaupungilla/baarissa juttelua kummempaa ei ikinä ollut.
Muistini mukaan tuo oli 2004 ja liityin facebookiin 2008. Muutaman tunnin kuluessa oli tullut kaveripyyntö tuolta samalta. Pisti miettimään kuinka ahkerasti se mun nimeä sieltä oikein haki. :D Yhtään yhteistä kaveriahan tuolloin ei luonnollisesti ehtinyt vielä olla, kun olin vasta liittynyt.
Mullahan tää tilanne ratkee tosiaan tosi napakasti siihen, että oon muuttamassa paikkakunnalta ja on vähän tota kumppanintynkääkin mietittynä alustavasti.

Ilmankos sinua ei ole näkynyt sinkkuketjussa.![]()
No hiilivaunu nyt on niin saakelin komea mies että hätäkös tuolla :D
Ois pitäny sen hupiparran ni ois ollu parempi, se oli oikeesti aika hieno ilmestys!
Juu olen, kahdella eri hierojalla. Toinen osas hommansa, toinen ei. Varsinkin pieni pysty rintalihas (ei oo virallinen termi :D ) on kuuleman mukaan sellainen, jota ei juuri pysty venyttelemään itse, joten ainoa mahdollinen lihashuolto siihen on hieronta tai kylmä/kuumahoito. Toiselta hierojalta kysyin, että tää ei taida olla yleisin paikka mitä ihmiset tulee hierotuttamaan, mutta hän sanoi että itse asiassa hieroo aika paljon ko. seutua erityisesti punttiharrastaja-asiakkailla.

:face: