Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Guten Morgen, kahvinpuruset! :) Aurinko rellottelee, ulkona on ihanaa ja minä lähden kohta puoliin töihin. Jos vaikka pakkais reenikamaset mukaan ja kävis töitten päälle pyörittelemässä vähän jalkatreeniä. Siinähän sitä ois ideantynkää :)

Kamala autokuume iski eilisen jälkeen, kun olin startin Audi TT:n kyydissä. Siinä on kyllä komea auto.

autokuumeet on kyllä semmosta saastaa ettei tosikaa. Loppujen lopuksi auto kuin auto ajaa saman asian. Ei oo eroa meneekö duuniin maybachilla vai skoda fabialla. Statushommaa..

Oot liian miehekäs.

Selittääkin. :D Täytyykin käydä sheivaan viikset pois heti ensitöikseen... ;)

Ai vähän niinQ tommonen UR Lamborghini?

Ja melkein 14 miljoonaa katselukertaa, voi jösses.

En mäkään kyllä heti ekaksi kiinnittäny huomiota tuohon autoon, nätti paita tytöllä. :rolleyes:

UR:n vehkeet on kyllä suht övereita, itse en oikein syty.
Sulle ei käy taas mikään. Paitsi posliinit.
En mäkään kyllä heti ekaksi kiinnittäny huomiota tuohon autoon, nätti paita tytöllä. :rolleyes:
Naisten vaatetuksesta en mitään tiedä, mutta mun mielestä toi on mekko...ainakin näyttää siltä kun daami nousee autosta videon lopussa.

Sehän se on tärkeintä. Pitää joskus pyytää sitä startilta lainaan, kun menen treffeille. Nainen kastelisi pikkarinsa, kun hakisi tuollaisella naisen treffeille.

Sun täytyy hommata oma, totuus paljastuu naiselle kuitenki jossai vaihees..

Sulle ei käy taas mikään. Paitsi posliinit.

Naisten vaatetuksesta en mitään tiedä, mutta mun mielestä toi on mekko...ainakin näyttää siltä kun daami nousee autosta videon lopussa.

En katsonut kun ton oletuskuvan. :D Sori, ei kärsivällisyys taas riittänyt. Tai ei kiinnostanut tarpeeksi. :lol2: Oon mahdoton.

Sun täytyy hommata oma, totuus paljastuu naiselle kuitenki jossai vaihees..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom