Minä pelkään sinua.
Eikö olisi loogisempaa pelätä noita raivotautisia, jotka vetävät hirveät pultit jostain lattialle pudonneesta kahvinmurusta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä pelkään sinua.
Done. Valkoiset vanneteipit+ketjurasva=hammasharja.
Kamala autokuume iski eilisen jälkeen, kun olin startin Audi TT:n kyydissä. Siinä on kyllä komea auto.
Miksi mulla ei oo sellasta?![]()
Kamala autokuume iski eilisen jälkeen, kun olin startin Audi TT:n kyydissä. Siinä on kyllä komea auto.
Tyttöjen auto.
Oot liian miehekäs.
Ai vähän niinQ tommonen UR Lamborghini?
Ja melkein 14 miljoonaa katselukertaa, voi jösses.

Täytyykin käydä sheivaan viikset pois heti ensitöikseen... ;)
UR:n vehkeet on kyllä suht övereita, itse en oikein syty.
Ihanko posliiniksi vedät?
Nainen kastelisi pikkarinsa, kun hakisi tuollaisella naisen treffeille.
Ihan sun mieliksi vain!
Tuon mimmin silarit on kyllä suht överit, itse en oikein syty.
Tyttöjen auto.
Sulle ei käy taas mikään. Paitsi posliinit.UR:n vehkeet on kyllä suht övereita, itse en oikein syty.
Naisten vaatetuksesta en mitään tiedä, mutta mun mielestä toi on mekko...ainakin näyttää siltä kun daami nousee autosta videon lopussa.En mäkään kyllä heti ekaksi kiinnittäny huomiota tuohon autoon, nätti paita tytöllä.![]()
Sehän se on tärkeintä. Pitää joskus pyytää sitä startilta lainaan, kun menen treffeille. Nainen kastelisi pikkarinsa, kun hakisi tuollaisella naisen treffeille.
Sulle ei käy taas mikään. Paitsi posliinit.
Naisten vaatetuksesta en mitään tiedä, mutta mun mielestä toi on mekko...ainakin näyttää siltä kun daami nousee autosta videon lopussa.
Sun täytyy hommata oma, totuus paljastuu naiselle kuitenki jossai vaihees..