Aika pitkäänki jo tullu ilmeisesti sitä vettä :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tekis mieli jatkaa illalla selkäreenillä ja kokeilla kahta reeniä päivässä taas pitkästä aikaan, mut saa nähä.joo ja tää on vielä tosi hc sali. Toi yks nainen supersettaa prässiä ja etureisiä. Nyt siirty komboon reisikoukistajat ja sjmv..Vai että naisia salilla :O Mä veikkaan että meijän salilla ei oo ketää tähän aikaan. Pitää kohta lähtee kattoo, olkapääojentajasunnuntaiTekis mieli jatkaa illalla selkäreenillä ja kokeilla kahta reeniä päivässä taas pitkästä aikaan, mut saa nähä.
joo ja tää on vielä tosi hc sali. Toi yks nainen supersettaa prässiä ja etureisiä. Nyt siirty komboon reisikoukistajat ja sjmv..
Huomenta! Aika myöhään heräsin. Vois pitää tohinapäivän ja touhuta kaikkee vähemmän tärkeetä niinku pyörän pesu ja sosialisointi ihmisen kanssa. Palkinnoks voiki käydä salilla.
....niinku pyörän pesu...
Kiitos muistutuksesta, meinasin vallan unohtaa.
Ei niitä ensisijaisesti sinne oteta, vaan itselle. Kahen viikon välein ei ehkä oo järkee seurailla. Tossa parin viikon kuluttua ehkä, tai sitten siitä kk:n kuluttua.
- - - Updated - - -
Mä oon "unohtanu" jo hetken aikaa, mutta viimeks eturattaista kuulu sellanen vikinä, että pakko se on huoltaa että voi jotenki ees nauttia hiljaisuudesta..
Totta, aamu ei käynnisty ilman musiikkia. En edes muistanu menneeni nukkumaan, mutta heräämisestä päätellen kyllä... :face: Niih, ja morningseja kaikille.
I'm titanium!

Tää on ihan huippu, herättelen tällä aina itteeni aamu viideltä salilla
Huh, lenti muuten kasvissosekeitto hienosti kaaressa ympäri keittiöö, pitäis olla varovaisempi blenderin kaa. Ajatus ei saa harhailla. Piti tulla hetkeks koneen äärelle, ennen kun jaksaa siivota...
Oot vissii aamuvirkku?
ennenkuin jaksaa siivota. Kai sait sentään raivarin? Tommosestahan hermostuu älyttömästi, mulla joskus kolahtanu kahvia laittaessa mittalusikka johki ja kahvia on joka puolella. Hermotha siinä menee..