Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai täällä muutkin suunnittelee uutta päätä! :D Ajattelin just tuossa et pitäis varata kampaaja ja leikata vaihteeksi lyhyempi takkumalli! Vaihtelu virkistää ja kun niitä hiuksia saattaa nyt muutenkin lähteä päästä normaalia enemmän... Mulla kun jo menee hermot tuohon normaaliin hiustenlähtöön (kuka perkele onkaan mennyt keksimään valkoisen kylppärinlattian). :evil: Tummat pitkät suortuvat näkyy siinä niiiiiiin helposti.

Voe hittolainen, tuleeko kurkku kipeeks vai ei, en osaa sanoo et tuntuuko tuo jotakin vai kuvittelenko. Ja koska tuo häirittee niin tottakai sitä stressaantuu. Jumankauta

Ai täällä muutkin suunnittelee uutta päätä! :D Ajattelin just tuossa et pitäis varata kampaaja ja leikata vaihteeksi lyhyempi takkumalli! Vaihtelu virkistää ja kun niitä hiuksia saattaa nyt muutenkin lähteä päästä normaalia enemmän... Mulla kun jo menee hermot tuohon normaaliin hiustenlähtöön (kuka perkele onkaan mennyt keksimään valkoisen kylppärinlattian). :evil: Tummat pitkät suortuvat näkyy siinä niiiiiiin helposti.

Hiilenmustat kosteatilojen lattialaatat pelastaisi todennäkösesti enemmänkin suhteita... :) Nimim. Seinistä saa aina valkoiset.

Mä luulin tänää kaljuuntuvani (kiitollinen olisin ollut, jos näin olisi tapahtunut), kouratolkulla lähti hiuksia. Mulla kanssa suunnitelmissa päätyä kampaajan käsittelyyn, ongelmana vain se, ettei mitään tietoa, millanen pitäis lopputuloksen olla. Kaikki vaihtoehdot on sellaisia, mitkä ei tähän tukkaan sovi.

Panda tuntuu kyllä elävän jossain ihan omassa Futurama-maailmassaan naisten hiusten suhteen.

Harvemmin noita näkee kyllä, mutta on ne vaan aina yhtä hienoja :D

Joo, eikä mitään käsitystä miten vittumainen tollasia värejä on ylläpitää saati sitten kun niistä haluaa eroon.

Naiset tekee muutenkin kaikkea outoa, kivuliasta ja hankalaa kauneuden eteen. ^_^

Mä luulin tänää kaljuuntuvani (kiitollinen olisin ollut, jos näin olisi tapahtunut), kouratolkulla lähti hiuksia. Mulla kanssa suunnitelmissa päätyä kampaajan käsittelyyn, ongelmana vain se, ettei mitään tietoa, millanen pitäis lopputuloksen olla. Kaikki vaihtoehdot on sellaisia, mitkä ei tähän tukkaan sovi.

Se on aina hankalaa jos ei tiedä mitä tekisi sille päälle... Ja kampaajalle ei aina kannata antaa "vapaita käsiä", kokeiltu on! :D

Mulla on suomalaiselle epätyypilliset, paksut karkeat hiukset, varsinainen takkukampaus siis ja niitä tuntuu lähtevän aika paljon (kun on varaakin lähteä). Lyhyenä nousee kivasti pystyyn/koholle ja se sopii mielestäni piirteisiini hyvin, mutta toisaalta lyhyessä mallissa on myös laittamista ja tököttejä kuluu enemmän, kuin mitä jos vaan huitaisee pitkät hiukset ponnarille. Täytyy harkita asiaa, jatkuvaan vessan lattian imurointiin on kyllä jo niin mennyt hermot...

Se on aina hankalaa jos ei tiedä mitä tekisi sille päälle... Ja kampaajalle ei aina kannata antaa "vapaita käsiä", kokeiltu on! :D

Mulla on suomalaiselle epätyypilliset, paksut karkeat hiukset, varsinainen takkukampaus siis ja niitä tuntuu lähtevän aika paljon (kun on varaakin lähteä). Lyhyenä nousee kivasti pystyyn/koholle ja se sopii mielestäni piirteisiini hyvin, mutta toisaalta lyhyessä mallissa on myös laittamista ja tököttejä kuluu enemmän, kuin mitä jos vaan huitaisee pitkät hiukset ponnarille. Täytyy harkita asiaa, jatkuvaan vessan lattian imurointiin on kyllä jo niin mennyt hermot...
Mulla on onneks kampaaja, jolle voin antaa vapaat kädet. Itseasiassa lähes aina annankin, johan se on 20 vuotta tätä tukkaa yrittäny saada kuosiin.

Sun hiukset kuulostaa aika samalta ku mun, tosin mun hiukset ei mee takkuun. Ei edes tupeeraamalla, kolme minuuttia ja ovat taas suorat. Yleisin kuvailu on ollut "hevosen jouhi", joka ilmeisesti pitää aika hyvin paikkansa. Lisäks kasvaa turhan nopeasti, joten lyhyttä mallia saa olla jatkuvasti leikkaamassa. Kaiken kukkuraks niin halvatun paksu, ettei mitkää pompulat ja pannat tahdo pitää kurissa.

Millasta oot itelles miettiny? Törkeästi vien vinkit, jos sattuu kolahtamaan. :D

Millasta oot itelles miettiny? Törkeästi vien vinkit, jos sattuu kolahtamaan. :D

Tämänsuuntaista olen miettinyt, saman tyylinen mulla oli pari vuotta sitten, ei tosin noin pitkä edestä ja muutenkin ehkä vähän maltillisepi versio. Kyseistä naista en muuten ihaile mutta tuo hiustyyli kyllä näyttää kivalta. Hevosen jouhiksi omaakin hiuslaatua kuvaisin, menee vielä takkuun ja kiharaankin tarvittaessa.
victoria_beckham_concave_bob_left_side_41083.webp

Tämänsuuntaista olen miettinyt, saman tyylinen mulla oli pari vuotta sitten, ei tosin noin pitkä edestä ja muutenkin ehkä vähän maltillisepi versio. Kyseistä naista en muuten ihaile mutta tuo hiustyyli kyllä näyttää kivalta. Hevosen jouhiksi omaakin hiuslaatua kuvaisin, menee vielä takkuun ja kiharaankin tarvittaessa.
katso liitettä 86202
Toi on kyl kiva. Mulla oli vuos sitte keväällä vähän ton tyylinen, joskin aloitin kasvatuksen ihan siilistä niskassa, edestä puolet tosta mitasta. Mua niin himottais päältä pitkähkö, sivuilta ja niskasta tosi lyhyt (muutama milli), mut en jaksais juosta kolmen viikon välein kampaajalla. Eikä ehkä oikein ois varaakaan.

Ahdistaa taas niin perkeleesti.. Mutta jos pakkotoisto ei auta, niin ei mikään. Tää on parempaa ku diapamit ja opamoxit.

Kiitos pakkotoisto

Ahdistaa taas niin perkeleesti.. Mutta jos pakkotoisto ei auta, niin ei mikään. Tää on parempaa ku diapamit ja opamoxit.

Kiitos pakkotoisto
''Kaatuuko seinä päällesi? Tuntuuko sinusta, että mikään ei riitä? Eipä hätää, tule Pakkotoistolle. Siellä on takuulla vielä isompia luusereita kuin sinä, naura heille niin tunnet olosi paremmaksi!''

Äläpä sielä turhia ahdistu, elämää tää vaan on :)

Avautumisen kuumalinja Pakkiksen Yö-treahdissa avattu. Olkaa hyvät ja estradi on teidän. Juontaja toivottaa hyvät illan jatkot ja poistuu taka-alalle. :zzzz:

Hyvää yötä. Ja joulua. Ja pääsiäistä. Ja juhannustakin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom