Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voidi: mä koko aamun puntaroin, että toi harry vaiko juno päivän elokuvista. Molemmat alkaa samaan aikaan. Päädyin junoon, mutta säkö suosittelisit harryy

Hmm.. Tai sitten, kun päättäminen näyttää olevan näin vaikeaa niin skippaan molemmat ja haen makuunista uusimman amerikan piirakan tai härmän... Vaihtoehto tämäkin.

Oho! Täälä odottaa sua 4 kiimasta pakkotoiston kunniajäsentä, kuset housussa ja aivan naamarit.

Ja minä olen se viides joka aina pullautetaan porukasta pois.. Eipä silti, ei kenenkään kannata minuun aikaansa tuhlatakaan:jahas: Ja onnistuneesti olen onnistunut auttamaan niitä hölmöjä jotka ovat yrittäneet.

Eilisten ase- ja tykkijuttujen kunniaksi minun on vielä pakko linkata tänne myös 80-cm-Kanone (E), a.k.a. Schwerer Gustav:

1350 tonnia rautaa, kaliiperi miehekkäät 80cm/31 tuumaa, piipun pituus 32.5 m ja kantama n. 40km ammuksen painon vaihdellessa n. 5000...7000 kiloa tyypistä riippuen. Sevastopolin piirityksessä Gustav tuhosi yhdeksällä laukauksella venäläisten ammusvaraston, joka oli rakennettu 30m maan alle ja vahvistettu n. 10m betonikerroksella.

Jos joskus pääsen diktaattoriksi, niin teetän muutaman patterin tällaisia koska tämä on suuruudenhulluudessaan niin hieno laite.

Jumalauta!:hyper::eek::kuola:

Tänään selvisi että pari viikkoa sitten rallireissulla kadottamani paita on löytynyt, anpöliivipöl.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minä haluisin tuon Rapeman animen jostain. Ehkä hämärin anime mitä on. Niin kieroutunut idea, että only in Japan :hyper:

Ja tääkin :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Wihii! Olut! Käythiin hkujan kanssa jumppaamassa selkää. Hehe, sille tuli hiki.

Täytyy nyt skarpata ja tehdä noita pidempiä sarjoja. Ei oo vieläkää olo ookoo, todellakaan :D

Nohnoh.. Ei nyt mollata, mä oon jo vanha. :puntti:

Back
Ylös Bottom