Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paljon mahollista mut ei todellakaa toivottavaa ku sithän sil jäis jumpan multihuipennus kokematta eli jäätävä punppimaitohappohelvetti :hyvä:

E: lupaan järjestää sullekkin :urjo:

Hirmunen uho, pelottaa kohta. Saanko olla plussilla tolloin ni saat kiusata mimmiä kauemmin?

Minäkin haluan mukaan :(

Ole ihmeessä ni saadaa kaikki mahdollinen nautinto ja kärsimys peliin mukaan :)

Mulla vaihtuu sykli tossa kolmen vkon päästä. Että siihen aikaan ruvethaan suunnittelemaan jotain himmeetä pakkistreenejä. Mikäköhän sali me vallataan?

Mulla vaihtuu sykli tossa kolmen vkon päästä. Että siihen aikaan ruvethaan suunnittelemaan jotain himmeetä pakkistreenejä. Mikäköhän sali me vallataan?

Juu tähtäillää ajankohtaa vaikka siihen ni tulee mukavaa shokkitreeniä ennen uutta treenikiertoa :)

Mulle tosiaa melkee sama mihi mennää joten jos pähkäilette keskenään ku tiiätte vähä paremmin paikallisen tarjonnan :)

Juu tähtäillää ajankohtaa vaikka siihen ni tulee mukavaa shokkitreeniä ennen uutta treenikiertoa :)

Veikkaan ma, että hyötysuhde on paree tommosella reenillä ku on niinku plussilla. Nyt on vähän tämmöstä, hapottaa perkele ei liiku -ylläpitoa..

^^ Mulla on Mayor'sin kortilla jotain 15 käyntikertaa ja niitä sais mun puolesta käyttää kimppatreeneihin nii ei kenenkään tarvis köyhtyä suotta, mutta en tiedä menikö ne jo vanhaksi kun siellä laittavat jostain syystä jotkut takarajat niille..

Oon kuunnellu samaa biisiä nonstoppina muutaman tunnin. :D Eihän tämä vielä mitään... :dance2:

EDIT: Nukkumaan, joo. :zzzz:

Ei vaan pysy silmät auki, kaippa sitä nukkumaan vois mennä :zzzz:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta! Tänään ois muutto eri puolelle kaupunkia eli luvassa hajoilua tavaroiden kantamisessa. :)

Huamenta.

Kroppa kävi kierroksilla koko yön, eikä meinannu saada millää nukutuksi.

katso liitettä 85879

Back
Ylös Bottom