Daiina
Blondeista blondein
Voi paska, mää oon laihtunu tällä viikolla.
Raukka. Kaikki lihakset lähti? Sen siitä saa.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi paska, mää oon laihtunu tällä viikolla.

Hei, sähän piruilet. Älä kuule yhtään rupee huuteleen sieltä Paskasta Kaupunnista tai vien sut kahville. Ite ottaisin varmaan pullakahvin, ettei laihdu.Raukka. Kaikki lihakset lähti? Sen siitä saa.![]()
Hei, sähän piruilet. Älä kuule yhtään rupee huuteleen sieltä Paskasta Kaupunnista tai vien sut kahville. Ite ottaisin varmaan pullakahvin, ettei laihdu.
Äläpä viitti puhua patukoista, alkaa vaan ärsyttään koko asia :D En oo syöny ekan tai toisen työviikon jälkeen yhden ainutta patukkaa.Heh. Ajattelin korkata aamun kanelipullan makuisella prostskupatukalla... :D
Äläpä viitti puhua patukoista, alkaa vaan ärsyttään koko asia :D En oo syöny ekan tai toisen työviikon jälkeen yhden ainutta patukkaa.
Aamupala naamaris, joten kohta puntille rääkkää tissejä ja käsiä![]()
Mulla kans rinta ja toinen viikon olkapäätreeneistä, mutta väsyttää hitosti.. Sumppia tässä juon ja kohta boosterit naamaan. 10:30-11 sali, samalla varais hierojan ens viikolle.
Tänään tankkauspäivä! Perhepizzan ajattelin vetästä.
Juu siinhähä sitä piristyy ku lähtee liikkeelle ;) Mä unohdin kahvin kokonaan! Miten voi unohtaa kahvin?!?!
Äkkiä vielä kahvia herranjumala... :D
Eihän tossa oo mitää järkeä.. Kahvilla aamu lähtee!!
Hyvin nukutti..
Kämppä jo imuroitu.. jos kohta veis mukulat heurekaan..

Taivas varjele! Olipahan leffakokemus :D