Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai kun täällä ihanaisesti kielilöiset taipuloitsee

Nonnii justiinsa taas joo, sopivasti tänne aseiden keskelle taas.

Offtopicci on kyl aika armotonta salipäivitystä. No, mitäpä vois olettaa

Swarfega vois kanssa toimia.

Että mikä? Kynsilakanpoistoainekin vois toimia, mutta ei mua kauheesti haittaa jos nyt muutamassa sormessa on vähän työn jälkiä.

Jos on norsun nahka, kuten meikäläisen suvussa, puukolla raaputat terä pystysuorassa kädet puhtaiksi juoksevan veden alla. Tai teräsharjalla. Tulee kuorinta samaan syssyyn. :D

Aika kaukana norsunnahasta :D Ei pystyis kyllä ihan tolleen. Ois kyllä kunnon syväkuorinta, lähtis kaikki nahkakerrokset, elävät ja kuolleet! :D

Kamojen pakkausta, faijan jeesii, vähän leukoi ja muuta mitä himas voi tehä ja illal säbää. Ja huomenna ja lauantaina saunaa, paljuu, alkoholia x hyvin monta kertaa. Kahen päivän ränni tulos :hyper:

En tiedä ootko kuullut ''Super Kympistä''? Tolla lähtee lika kuin lika ja ei tule minkäänlaisia laikkuja ihoon - suosittelen ostamaan koska käy lattianpesuunkin loistavasti!

Täällä nyt vain on samankaltaista porukkaa.
Mikäs mies se sellainen olisi, jota ei kiinnostaisi viina, naiset, urheilu ja aseet ;)

Kohta salille

Kaikki muut vaan nostelee rautoja. :(

Ei pystyny meneen salille tänään, ku oli paha olo töissä jo pelkästään paikalla ollessa. Selkäjumi helpotti, ku pyörin selälläni sukkapallon päällä lattialla
eilen - mukava rutina kuului selästä - mutta niskat ja kallonpohja ovat edelleen jumeksessa. Hieroja on vasta kahden viikon päästä, notta pakko selvitä omin eväin...

En tiedä ootko kuullut ''Super Kympistä''? Tolla lähtee lika kuin lika ja ei tule minkäänlaisia laikkuja ihoon - suosittelen ostamaan koska käy lattianpesuunkin loistavasti!

Kuulostaa tutulta, jossain ehkä törmänny. Jos joskus on paniikki saada likaa irti niin täytyypi testailla.

Kaikki muut vaan nostelee rautoja. :(

En minäkään nostele :( Vähän jo hotsittais, mutta mun salikortti on jäädytettynä ens viikkoon asti. Plus tänään ei ois kyl ehtinykää kun oli toi tuulilasin asennus ja sit piti vähän siivoilla ja käydä asioilla ja kohta tulee spesiaalivieras kyläilemään. Jos sitä ens viikolla sitten taas aloittais oikein urakalla :)

Salilta kotiin. Perkele joku kyrpä oli varannut prässin itselleen koko siksi ajaksi kun salilla olin. Ymmärrän jos tekee pari sarjaa vähän pidemmillä tauoilla, mutta melkein tunti prässissä menee jo yli. Ja ei tehnyt edes kunnolla.

Uijuuii onpas ollu mukava viikko uudessa työpaikassa. Ja aaaaah huomenna perjantai, työkaveri lupas tarjota lounaan, töiden jälkeen sali ja illalla rentoutuminen viinipullon kera. <3 Ei vois paremmin olla.

90 eurolla ruokaa kaupasta eikä siinä oikein ollu mitää.. argh.

Piristipäs päivää mukavasti, kun matkalla salille jotkut tyttöset huikkasivat "hyvä perse" ja vihelsi vielä perään :D

Piristipäs päivää mukavasti, kun matkalla salille jotkut tyttöset huikkasivat "hyvä perse" ja vihelsi vielä perään :D

ÄIJÄ!

vai kysyitkö ees numeroo ?

Salilla on väkeä kuin pipoo, mistähän moinen ryysis sinnekin tullut. Mutta olipa siellä nostolava tyhjillään jai sai tehdä ihan yksinään :) Satunnaiset kävijät kun eivät taida eksyä sinne.

Eiiii.. Miksihän mun maha alko muka kiertämään. Söin paketillisen (sellanen pieni ja sievä) pekonia.. En ole pitkiin aikoihin syönyt pekonia ja heti se kostaa katalalla tavalla. Oi miksi rakkaani miksi...?:itku:

Salilla on väkeä kuin pipoo, mistähän moinen ryysis sinnekin tullut. Mutta olipa siellä nostolava tyhjillään jai sai tehdä ihan yksinään :) Satunnaiset kävijät kun eivät taida eksyä sinne.

Mä totesin ihan saman. Kyllä ketutti. Niillä on varmaan menossa "eroon kesäkiloista" kampanjat.

Kyl noi aamutreenit vaan sopii mulle paremmin. Paljon kivempaa, kun mihinkään ei tarvii odotella ja saan yksikseni lauleskella. Tosin nukkuminenkii on ihan kivaa...

Hahahaa, niin siistiä, mun juoksukaveri aneli monta kertaa armoa:lol2: Kerrankin näin päin:D

On muuten maailmassa aika paljon erilaisia tykkejä. Ei ihan yksi ilta riitä kun asiaa alkaa netistä tutkimaan.

Tähän vielä "full broadside" Iowa-luokan taistelulaivalta. 9kpl 16-tuuman tykkejä, jokaisesta putkesta lähtee 1225kg painava murkula:kuola:

uss_iowa_bb61-1024x768.webp

Näihin kuviin ja tunnelmiin, yötä.

Huominen mättöpäivä saa veden kielelle. Ja kyllä se alkava viikonloppukin lämmittää mieltä vaikka on se mieli lämmin muutenkin, sen verran mukava olla uudessa työpaikassa hyvällä porukalla.

...vaikka on se mieli lämmin muutenkin, sen verran mukava olla uudessa työpaikassa hyvällä porukalla.

Jee! Samoissa fiiliksissä!

- - - Updated - - -

...vaikka on se mieli lämmin muutenkin, sen verran mukava olla uudessa työpaikassa hyvällä porukalla.

Jee! Samoissa fiiliksissä!

Back
Ylös Bottom