Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Just on s4. Paketissa. Yks jakso kattomatta. Ja menee tosiaan niin, että noita haukkaa sen kolme-neljä jaksoa kertalaakista. Harvoja sarjoja mitä olen alun innostuksen jälkeen jaksanut seurata.

^Ei noita voi katsoa jakso kerrallaan. Oma suunnitelmani on katsoa syksyllä maratonina aiemmat kaudet ja katsoa tuo sitten kokonaan kun on loppu.

Sama. Syksyllä taitaa tosin tulla sen verran pidempi tauko (ensi vuoden alkuun asti?), että pakko varmaan katella siihen asti tulleet pois jonain päivänä ja sikailla jollain hyvällä ruualla. Puhelin kiinni, verhot ikkunaan ja naama ruutuun

What? Keväällä yritin Breaking Badia katsella, mutta jaksoin 1. tuotantokauden puoleen väliin, ja kyllästyin. Ei uponnut. Katselin sen sijaan Mad Menin, joka iskikin sitten selvästi paremmin. Kesällä ei olekaan mitään sarjaa tullut katseltua, vaikka nyt olisi flunssassa ja lomalla ihan hyvin aikaa katsella.

Ala katsomaan uudestaan. Jäät varmasti koukkuun, tuo on niin loistava sarja, kun siihen pääsee sisälle.

Vähän päälle viikon oon ollut pakkikselta pois ja nyt sitten pitää selailla kaikki ketjut läpi :D Taitaa olla netti-FOMO

Sarjat, joita et voi missata:

tv_white_collar09.jpg

SuitsTvPoster.jpg

'Nuff said.

Nyt mä tiedän mistä se maanantai treenien kyykkäyksen aikana kuulunut ruksahdus tuli, shortseissa persauksen kohdal reikä. :lol2:

E: Mitään en huomannut aluksi, ja ihan huoletta vetänyt nää päällä lähes koko viikon.

Nyt mä tiedän mistä se maanantai treenien kyykkäyksen aikana kuulunut ruksahdus tuli, shortseissa persauksen kohdal reikä. :lol2:

E: Mitään en huomannut aluksi, ja ihan huoletta vetänyt nää päällä lähes koko viikon.

Perus.

Aikoinaan treenailin Kreikasta ostetuissa 5e maksaneissa shortseissa. Ensimmäisenä liikkeenä oli kyykkyä, ja totesin, että piru kun shortsit kiristää, niin ei voi kyykätä ass-to-grass. Totesin, että kokeilen kuinka alas sitä pääsee, eli paljonko shortsit antavat periksi, niin pohjassa kuului kunnon ruksahdus housuista. Tein kuitenkin liikkeen loppuun ja vilkaisin peilistä, niin perseessä päänmentävä reikä. Ekan liikkeen lämmittelytsetit olivat tosiaan vasta ohi, mutta totesin, että en minä nyt tällaisen takia himaan lähde, joten treenasin sitten päänmentävä reikä shortsien takaosassa. Palautumisväleissä en paljoa kävellyt ympäriinsä, vaan istuskelin visusti. En tiedä kuinka moni edes huomasi, koska shortsit olivat tummat ja bokserit alla myös mustat.

Sen jälkeen ostin elämäni ensimmäiset GASPit.

Takana jalkatreeni luokkaa "tappo", ja nyt tässä sulattelen massiivista päivällistäni. Näinköhän sitä taas huomenna pystyy kävelemään :puntti:

Hyvin sanottu. 10 päivää olisi jäljellä. Syksy ainakin on tullut jo, kun pimeetä tulee ennen klo 22.

Valosaa näyttäis olevan. :thumbs:

Ahertakaa te muut, mä lähden taas lomailemaan. Rankkaa, tosi rankkaa. Vielä pitäis syksyllä jaksaa kertaalleen lomailla ja sit riittäis taas vuodeks.

Joo työt kutsuupi taas huomenna ja ensi viikonloppunakin töitä. :( Mutta vapaapäivä sattuukin sitten viikolle. ;)

Back
Ylös Bottom