Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onpa ihanaa vaan lepäillä kotosalla ja höpötellä randomeja juttuja. :)

Sulla on Daiina hyvä musiikkimaku, kun koko ajan tuntuu tipahtelevan hyviä biisejä!! Mun täytyy varmaan ensi kesänä repäistä kunnolla ja lähteä jonnekin Välimeren maahan bilettämään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sulla on Daiina hyvä musiikkimaku, kun koko ajan tuntuu tipahtelevan hyviä biisejä!! Mun täytyy varmaan ensi kesänä repäistä kunnolla ja lähteä jonnekin Välimeren maahan bilettämään.

Heh, kiitti. :) Kai sitä voisi kutsua huonoksikkin mauksi, kun suurin osa musasta uppoaa meikäläiseen. :D Musa vaan kuuluu niin olennaisesti elämään, ettei oikein osaa ilmankaan olla.

Ainakin noissa Välimeren maissa osataan bilettää! :dance:

No nih, nyvvoi lähtiä autoon möllöttää ja kokemaan kuuleemaan miltä se 5. Sinffonia kuullostaa! Kuullostanee kohtalokkaalta.

20 kg x 20
30 kg x 19
40 kg x 18
50 kg x 17
60 kg x 16
70 kg x 15
80 kg x 14
90 kg x 13
100 kg x 12
110 kg x 11
120 kg x 10
130 kg x 9
140 kg x 8
150 kg x 7
160 kg x 6
170 kg x 5
180 kg x 4
190 kg x 3
200 kg x 2
210 kg x 1
Siinäpä on Rädyn kyykkyhommia, tuon läpivieminen joskus olis aika hyvä tavote.

^Ei kannata suunnitella mitää ikinä! Senku menee vaan. Parasta! :rock:

Tää on totta. Helvetisti mukavampi vaan mennä kun tuntuu ilman stressiä ajasta.

- - - Updated - - -

^Ei kannata suunnitella mitää ikinä! Senku menee vaan. Parasta! :rock:

Tää on totta. Helvetisti mukavampi vaan mennä kun tuntuu ilman stressiä ajasta.

Rintafileet treenattu sekä olkapäät. Naurettavat oli painot mutta hirviä pumppi. Eilisestä muuten ekaa kertaa selkä, trapsit ja keskiselän fileet kipeät. Tää taitaa olla meikäläisen homma.

Porukka kattoo mun treenaamista, varmaan nauraa mun painoille. Hävettää, mutta ei oo häpiä olla kauhias pumpis eihän?

^Klassikko-leffa toi Junior, saa kyllä repeillä Arnoldille siinä. :D Pistänyt kyllä itsensä naurunalaiseksi kun on suostunut rooliin.

Vapaapaiva... Mitakohan sita tekis nain sunnuntaina? Sunnuntaibrunssikin tullut jo missattua. Kai sita vois kayda pyorahtamassa salilla ja kaverin luona. On kylla kroppa niin helvetin kipeana etta en tieda saanko treenattua.

Seitsemän sarjaa hauiksia ja 3 sarjaa ojentajia eiliseltä tuntuvat uskomatton hyvin käsivarsissani. Ainakin tuntuma on pelannut.

Huomenna tulee taas uusi Breaking Bad! Sitten kun minulla on tyttökaveri niin pakotan sen kanssani Breaking Bad maratoniin.

Ja tämä on ehkä eeppisimpiä kohtauksia ikinä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei kyllä. Varsinkin kolmoskausi loppui sellaiseen cliffhangeriin, että neloskautta ei olisi millään jaksanut odottaa. Breaking Bad on siitä jännä sarja, että kolmos ja neloskausi ovat nostaneet tasoa ekoista kausista. Vitoskausikin on ollut aivan sairaan hyvä tähän asti.

Itsehän aloitin Breaking Bad maratoonia eilen darrassa ja jatkoin tänään flunssan pitäessä minut poissa salilta ja ulkoa. Toinen kausi vasta menossa, mut eiköhän se ole tänään katsottu..

What? Keväällä yritin Breaking Badia katsella, mutta jaksoin 1. tuotantokauden puoleen väliin, ja kyllästyin. Ei uponnut. Katselin sen sijaan Mad Menin, joka iskikin sitten selvästi paremmin. Kesällä ei olekaan mitään sarjaa tullut katseltua, vaikka nyt olisi flunssassa ja lomalla ihan hyvin aikaa katsella.

Back
Ylös Bottom