Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun hauis on kasvanu.

Mun kutistunu. Ei se mikää yllätyst tietysti, livenä kun tapaa porukkaa niin on ihan kynäniska :)

Mutta muuten mun jutut on kyllä tosia!

Eilen ei oikein ruoka maistunut, nyt sapuskaa naamariin! Kasilta jo heräsin, neljältä kävin nukkumaan. Onneksi on loma, voi nukkua miten sattuu.

Mun kutistunu. Ei se mikää yllätyst tietysti, livenä kun tapaa porukkaa niin on ihan kynäniska :)

Mutta muuten mun jutut on kyllä tosia!
Mullon kyllä vielä varaa kasvattaa noita ja paljo, ihan surkeet narut tällä hetkellä. On tää EDT-treeni kantanu hedelmää, kahdessa viikossa noin sentti tullu lisää paksuutta käsivarteen. Forkut alkaa tosin olla aika jumissa, ne on ihan julmassa pumpissa aina treenin jälkeen... Varmaan lihaskalvot ärtyny.

Elämä makhemillaan! Näin helekatti ihme unen. Pakkislainen unessa jopa ja en edes muista koska oisin nähnyt tollasen unen, joka kestää ajallisesti noin kauan saman henkilön kanssa.

Rahkaa naamaan! :) Jos sillä jaksais viimeiset 5 tuntia töissä... Ja sen jälkeen LOMAILUA. :dance:

Elämä makhemillaan! Näin helekatti ihme unen. Pakkislainen unessa jopa ja en edes muista koska oisin nähnyt tollasen unen, joka kestää ajallisesti noin kauan saman henkilön kanssa.

Oho, mitä siinä unessa tapahtui?

Mua aina harmittaa kun en muista omia uniani. Hirveetä sekametelisoppaa ne onkin, ei sillä.

En vissii treenaa tänään edes aeropista. Kohta loppuu juomiset ja kaikki, pitää päästä kondikseen jouluksi ettei joudu sikana uuniin.

Haluaisin saada sellaisen supervoiman, että pystyisin nukkumaan krapulan yli... Parin tunnin yöunet ja hajanaiset päivätorkut takana.
Hyvin skarppina voi vedellä motarilla sataakolmeakymppiä taas... :jahas:

Haluaisin saada sellaisen supervoiman, että pystyisin nukkumaan krapulan yli... Parin tunnin yöunet ja hajanaiset päivätorkut takana.
Hyvin skarppina voi vedellä motarilla sataakolmeakymppiä taas... :jahas:

Ei niin kovaa saa ajaa.. Eikä vielä oo muuten ajokunnossakaa jos multa kysyt :)

Kyllä meinas aamulla iskeä sellanen ahdistus, että oksat pois. Onneksi vitamiinit ja palkkari sai taas kropan heräämään. Unet oli melkoset paskat mulla myös.

Mulla on varmaan myötätuntokrapula muita miittiläisiä kohtaan. Nukuin huonosti ja vähän, lonkankoukistajat on aivan paskana (em. asialla ei tosin ole mitään tekemistä miitin kanssa, vaan lähinnä sitä edeltäneen mäkitreenin) ja kohta pitää lähteä kotio. Mehhhh.

Minä haluaisin nähdä yhden kunnon ukkosen tänä kesänä... pari pientä ukkosentapaista on ollu, mutta niitä ei lasketa.

Tännekki nyt luvattu vaikka mitä hirmu-ukkosia, mutta paskaahan ne sääennusteet on ennenkin ollut. Lämmintä kyllä on ja se onkin hyvä, koska muutenhan tämä kesä on säiden puolesta ollut täys paska.

Back
Ylös Bottom