Mun hauis on kasvanu.
Mun kutistunu. Ei se mikää yllätyst tietysti, livenä kun tapaa porukkaa niin on ihan kynäniska

Mutta muuten mun jutut on kyllä tosia!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun hauis on kasvanu.

Mullon kyllä vielä varaa kasvattaa noita ja paljo, ihan surkeet narut tällä hetkellä. On tää EDT-treeni kantanu hedelmää, kahdessa viikossa noin sentti tullu lisää paksuutta käsivarteen. Forkut alkaa tosin olla aika jumissa, ne on ihan julmassa pumpissa aina treenin jälkeen... Varmaan lihaskalvot ärtyny.Mun kutistunu. Ei se mikää yllätyst tietysti, livenä kun tapaa porukkaa niin on ihan kynäniska
Mutta muuten mun jutut on kyllä tosia!
Jos sillä jaksais viimeiset 5 tuntia töissä... Ja sen jälkeen LOMAILUA. :dance:Elämä makhemillaan! Näin helekatti ihme unen. Pakkislainen unessa jopa ja en edes muista koska oisin nähnyt tollasen unen, joka kestää ajallisesti noin kauan saman henkilön kanssa.
Haluaisin saada sellaisen supervoiman, että pystyisin nukkumaan krapulan yli... Parin tunnin yöunet ja hajanaiset päivätorkut takana.
Hyvin skarppina voi vedellä motarilla sataakolmeakymppiä taas... :jahas:

Tää kosteus tekee kaikesta niin paljo pahempaa.. Koko ajan nihkee olo. Illaks viilenee, koska tämmönen sää yleensä povaa kovia ukkosia.Huhuh, että on kuuma 30 astetta tällä hetkellä ja vielä ihan kostea ilma.
Tää kosteus tekee kaikesta niin paljo pahempaa.. Koko ajan nihkee olo. Illaks viilenee, koska tämmönen sää yleensä povaa kovia ukkosia.
Mutku kaasujalka on aina niin kovin raskas... Eiköhän tässä olla jo ajokunnossa. Väsyttää vaan...Ei niin kovaa saa ajaa.. Eikä vielä oo muuten ajokunnossakaa jos multa kysyt![]()