Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huikea viikonloppu tulossa, ei malta odottaa! :hyper: Tunnin päästä salille rankaisemaan jalkoja.

badgers-arse-toilet-paper.jpg

Tepellä on varmasti tällaista firmallaan.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.poopsalary&hl=fi
Suosittelen kyseistä ohjelmaa. Saa kerättyä talteen paljonko tienaa kuukaudessa tai vuodessa paskomalla :D

Laskin jo samalla paskalla ollessa karkean arvion, onhan niitä euroja näköjään jo kertynyt :D Olen jo tienannut melkein autoni verran paskomalla.

Et jaksa veivaa veivaa, kun jalat on tukossa. Siksi itse treenasin tänään kädet, että voi laittaa kireämmän t-paidan.

Aina jaksaa veivata! Vaikka auringon laskuun. :dance2:

P.S. Repesin tuolle "herrasmiehelle". :lol2: Anteeksi.

Aina jaksaa veivata! Vaikka auringon laskuun. :dance2:

P.S. Repesin tuolle "herrasmiehelle". :lol2: Anteeksi.

Minä en lupaa mitään. Jostain tuli taas "hyvä ajatus" mennä tänään treenaamaan viikonlopun veivaustaitoja. Tässä tulee sellainen 4pv rupeama, ja täytyy myöntää, että alkaa jo kuulostaa ajatuksena joltain olympialajilta.

Olen tullut tulokseen, että se kuvaa minua parhaiten. Ainakin jatkuvasti minulle sanotaan "oot sinäkin yks vitun herrasmies.." :dance:

Pitääkin nyt loppuviikko herkutella ja syödä kaikkea paskaa, maanantaina alkavan loman kunniaksi loppuu 7 kuukauden salitauko ja alkaa rehkiminen! Pitääkin väkertää samalla tuonne VIP-alueelle oikein ketju, niin pysyy äijä ruodussa. Ephe mukaan rojektiin, loppuu se jäätelön ja suklaan syönti!

Helppohan se on ylikunnossa ykkösiä kyykkäillä, mutta et varmasti treenais jalkoja kuudesti viikkoon volyymilla ;)

Helpointa on kirjottaa netissä sen olevan helppoa. ;) Ja eiköhän jalat saa tarpeeks volyymia kun nyt on alkanut painonnostoliikkeitä vielä tekemään.

En tiedä mitä tarkoitat muilla lihaksilla mutta hauista kerkeää aina veivaamaan ainakin pari sarjaa.

Tepellä on varmasti tällaista firmallaan.

Työntekijöille lambia. Jos paskalla käynti alkaa verottaa liikaa työtunteja, on sitä varten jemmassa karkeaa teollisuuslaatua. Sekin jo kummasti vähentää paskomisen ihannuutta. Itsehän pyyhin silkkilappuihin.

Työntekijöille lambia. Jos paskalla käynti alkaa verottaa liikaa työtunteja, on sitä varten jemmassa karkeaa teollisuuslaatua. Sekin jo kummasti vähentää paskomisen ihannuutta. Itsehän pyyhin silkkilappuihin.

Setelit ovat liian epämukavia?

Jumalauta, 141,10€ meni Prismaan, että helähti! En käy enää koskaan kaupassa.

Helpointa on kirjottaa netissä sen olevan helppoa. ;) Ja eiköhän jalat saa tarpeeks volyymia kun nyt on alkanut painonnostoliikkeitä vielä tekemään.

En tiedä mitä tarkoitat muilla lihaksilla mutta hauista kerkeää aina veivaamaan ainakin pari sarjaa.
Juujuu, tuo oli tuollaista vittuilevaa läppää vaan :) Silti se on mun mielestä niin, että voimatreenit jaloille on helpompia ku volyymitreenit. Molempia oon harrastanu ku mulla on murrosiästä aikuisuuteen hieman pn-taustaa, ja nyt myöhemmin tämmöstä bodailua. En mitenkään siis väheksy sun treenejä, mutta kunhan vain totean.

Ruoho leikattu (en todellakaan aio haravoida), sauna lämpiämässä ja mojitolonkero viilentymässä, pitkä viikonloppu edessä. Ah, ihanuutta! :)

Takatakatakataka, loma lähenee!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mjaur! Keskittymiskyky missä olet? Tuhat asiaa ois tehtävänä ja adhd-olo ei edesauta yhtään. :face:

:rock:

Ruoho leikattu (en todellakaan aio haravoida), sauna lämpiämässä ja mojitolonkero viilentymässä, pitkä viikonloppu edessä. Ah, ihanuutta! :)

Mä maistoin tota kans kerran sukulaisissa. Ihan hyvänmakuista oli.

A.Le Coq mainittu kuin taikasanana! Maittavan ruoan jälkeen rupesinkin rentoutumaan A.Le Coqin ja ysärijyystön merkeissä. Tänään vain tämä yksi puolikas.

Back
Ylös Bottom